کد خبر 1362884
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷
همه جزئیات مرگ دلخراش اسطوره فوتبال/ یک بامداد مرگبار

بازیکن تاریخ ساز تیم ملی کلمبیا در سن ۵۵ سالگی بر اثر سانحه رانندگی و بعد از مدتی بستری بودن، درگذشت.

به  گزارش مشرق، مرگ فردی رینکون فوتبال آمریکای جنوبی و جهان را شوکه کرد. بازیکن سابق رئال مادرید و ناپولی که با حضور در سه جام جهانی با تیم کلمبیا جزو بهترین های تاریخ این کشور به حساب می آمد، پس از چند روز وخیم بودن شرایط در سن ۵۵ سالگی درگذشت به دلیل آسیب دیدن در یک سانحه رانندگی.

دوشنبه گذشته، شهر کالی با خبر بدی از خواب بیدار شد. بر اساس گزارش پلیس، در ساعت ۴:۳۰ بامداد، یک دستگاه اتوبوس و یک ماشین فورد که هافبک سابق به همراه جمعی از دوستانش با آن در حال تردد بود، در بخش معروف به لاس باندراس با هم برخورد کردند.

تصاویر این تصادف که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، نشان می‌دهد که چگونه خودروی شخصی که رینکون در آن در حال حرکت بود، بدون ترمز از چهارراه عبور می‌کند و ناگهان اتوبوس با سرعت زیاد به آن برخورد می‌کند. ماشینی که رینکون و دوستانش در آن در حال تردد بودند، یک بلوک دورتر از بزرگراه، روی یک سکو و با آسیب قابل مشاهده در سمت راست، پرتاب شده بود.

بر اساس گزارش پزشکی وضعیت او «بسیار وخیم» بود و پس از تصادف، فردی رینکون با «جراحت شدید سر» به کلینیک ایمباناکو منتقل شد . فراتر از گزارش پزشکی، پلیس نیز تحقیقاتی را برای روشن شدن علت این تصادف سخت آغاز کرد.

طبق اولین بررسی‌ها، رینکون در صندلی مسافر، جایی که ضربه مستقیم اتوبوس را متحمل شد، نشسته بوده است. شهردار کالی، خورخه ایوان اوسپینا، تایید کرد که وسیله نقلیه ای که اسطوره فوتبال کلمبیا در آن بود، چراغ قرمز را رد کرده است. از این حیث بی احتیاطی راننده می تواند علت اصلی حادثه باشد.

اوسپینا گفت: «از یکی از دوربین های امنیتی یکی از ساختمان های همجوار، صحنه تصادف و بی احتیاطی احتمالی راننده که منجر به این برخورد شدید شد، قابل ملاحظه است. همه شواهد نشان می دهد که ماشین از چراغ قرمز رد شده است... هر دو خودرو هم سرعت داشته اند و به همین دلیل است که این برخورد به این بزرگی رخ داده است.»

جزئیات مرگ دلخراش اسطوره فوتبال کلمبیا +عکس

به گفته منابع پلیس، هنوز مشخص نشده است که چه کسی فردی رینکون را در خودرو همراهی کرده است. با این حال، برخی رسانه های محلی از حضور دو زن و یک مرد خبر می دهند. معاون وزیر حمل و نقل کالی، ادوین کاندلو  گزارش داد که راننده اتوبوس برای تست الکل آزمایش شد و نتیجه او منفی بود.

پس از تایید مرگ این بازیکن سابق فوتبال که در سه جام جهانی ۱۹۹۰، ۹۴ و ۹۸ حضور داشت، مدیر کلینیک در کنار پسرش سباستین که در فوتبال آرژانتین در تیم باراکاس بازی می کند در مورد مرگ رینکون صحبت کرد:

«ما می خواهیم صمیمانه تسلیت خود را به خانواده، دوستان، بستگان و هواداران او از سراسر جهان ابراز کنیم. هرگز راهی برای بیان احساس از دست دادن یکی از بیمارانمان وجود نخواهد داشت، آن بیمار هر که باشد. از همه می‌خواهیم، ​​لطفاً، زندگی فردی اوسبیو را به خاطر همه شادی‌هایی که به ما داد، برای تمام لحظاتی که ما را از گوشه و کنار کره زمین به هیجان آورد، گرامی بدارند و ستایش کنند . با تشکر از نمایش فوق العاده او در زندگی و ورزش، اجازه دهید زندگی او را آنگونه که شایسته اوست ارج نهیم. شب خوش.» این کلماتی بود که دکتر برای اعلام خبر درگذشت یکی از سرشناسترین چهره های ورزشی تاریخ کلمبیا به کار برد.

در این لحظات، پسر رینکون نتوانست جلوی اشک های خود را مقابل رسانه ها بگیرد.

فردی در سال ۱۹۶۶ در بوئناونتورا به دنیا آمد و یکی از برجسته ترین بازیکنان نسل طلایی کشورش در دهه ۱۹۹۰ بود. او در جام جهانی ۱۹۹۰ گلی به آلمان زد که باعث شد تا تیم پانچو ماتورانا به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ایتالیا صعود کند.

جزئیات مرگ دلخراش اسطوره فوتبال کلمبیا +عکس

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    5 2
    روحش شاد. خداوند به مردم کلمبیا صبر بده. شب پنجشنبه ای یه فاتحه بخونیم برای شادی روح اموات
    • IR ۰۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
      0 0
      اون شب جمعه هست دوست عزیز
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    روحش شاد.
  • محمود IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    0 0
    خدارحمتش کنه،، قشنگ یادمه آخرین بازی گروهی مقدماتی جام جهانی 90،، آلمان یک بر صفر از کلمبیا جلو بود دقیقه 88 رینکون از بین پاهای دروازبان گل مساوی رو به آلمان زد و باعث صعود کلمبیا شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس