کد خبر 1362811
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنایات غرب نوشت:

نشریه ایندیپندنت با درج نتایج بزرگترین بررسی درباره نژادپرستی در جامعه پزشکی انگلیس پرده از خوی نژادپرستانه انگلیسی‌ها برداشت.

  ۶۰ درصد از پزشکان غیر سفیدپوست شاغل در نظام بهداشت و درمان انگلیس که در این بررسی مشارکت کردند، گفتند هدف حملات نژادپرستانه‌ی پزشکان و بیماران سفیدپوست قرار گرفته‌اند.

  دکتر «راجر» می‌گوید: «بررسی‌های من و همکارانم در ۵ سال اخیر نشان می‌دهد در نظام بهداشت و درمان بریتانیا، همه کارکنان غیرسفیدپوست، از جمله پزشکان و پرستاران، در مقایسه با سفیدپوستان، با تبعیض روبرو بوده و قربانی نژادپرستی شده اند.»

در همه مراحل استخدام، اشتغال، توبیخ و غیره، این نژادپرستی علیه رنگین پوستان رایج است.

 سیمی اددجی : «با اینکه از یکی از بهترین دانشگاه‌های بریتانیا فارغ التحصیل شدم بخاطر رنگ پوستم می‌شنوم که می‌گویند این به خوبی ما سفیدپوست‌ها نیست. من حالم از این حرف‌ها به هم می‌خورد.

تبعیض‌نژادی در اتاق عمل

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    0 0
    همه اين رفتارها دليل داره مشرق جون ، مهمترين دليلش اينه كه : اگر به ابتداى خلقت برگرديم مى بينيم كه جدّ پدرى سفيد پوستان انگليسى از دستور خدا سرپيچى كرد و حاضر به سجده در برابر آدم نشد ، فرزندانش هم تا به امروز خود را از مابقى موجودات عالم خصوصاً ابناء آدميزاد برتر ميدونند 
    • ایرانم IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۱
      0 0
      عزیزم ربطی به ابتدا و انتهای خلقت نداره. بخاطر خورشیده. خورشید پشتش به ماست. اگه برگرده درست میشه
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    2 1
    اااااااااا د نگو دیگه این انگلیسی ها نژاد برتر هستن اصلا وابدا این حرفها بهشون نمیاد نژادپرستی!!!!!!.؟ اونم توی انگلیس حاشا وکلا اصلا میدونی چیه اگه ملکه عجوزه انگلیس بفهمه که یه نفر توی انگلیس نژاد پرستی کرده درعین جوانی خودکشی میکنه میدونی که چقدر جوان وسرحاله !!؟ دو سه بار انگلیس پر شده خالی شده ولی این زنیکه هنوزدر راه میره!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس