به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جنس اول نوشت: ده روزی از بیانیه سینماگران زن در خصوص خشونت علیه زنان میگذرد، بیانیه ای که افرادی چون نیکی کریمی، هدیه تهرانی، ترانه علیدوستی، سحر دولت‌شاهی، پری‌ناز ایزدیار، هانیه توسلی، تهمینه میلانی، ویشکا آسایش، نگار جواهریان و... پای آن را امضا کرده بودند.

دیروز ویدئویی منتشر شد که در آن پولاد کیمیایی، بازیگر «مرگ تدریجی یک رویا» و «گشت ارشاد»، به جریان اعتراض سینماگران زن به وضعیت سینما واکنش نشان داد. 

او در این ویدئو مدعی میشود که در سینما هم مانند دیگر فضاها تعرض و تجاوز وجود دارد اما این به خود فرد بستگی دارد «در این جریان تقلب زیاد است، به خیلی ها تجاوز نشده، خودشان خواسته اند که این اتفاق افتاده، بعد حالا نقش آن دختر مظلوم را بازی می‌کنند»»

کیمیایی با نقد جریان اعتراضی سینماگران زن مدعی شد در این جریان ناخالصی وجود دارد و همین ناخالصی قضاوت این که چه کسی درست میگوید و حرف چه کسی حقیقت ندارد را مشکل میکند.

فرزند مسعود کیمیایی در ادامه فضای جهانی بوجود آمده در اثر جنبش می تو را مورد چالش قرار داد و گفت «ناگهان آدمهایی در سرتاسر دنیا افشاگری میکنند که چه کسی با چه کسی بوده است و یک فضای خشن را ایجاد میکنند»

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • نیما IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    19 2
    معلوم میشود خودش اهل اینکار ها بود ولا میگویند حرف بندازد زمین صاحبش میاد بر می دارد
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    37 6
    با ایشون در مورد صادرکنندگان بیانیه موافقم و دلیل سکوتشان را درک نمیکنم شائبه صدا خفه کنی شان در این مدت در برابر معترضین وجود داره که البته عادت جریان فمنیست منفعت طلب هست . ولی در هر حال تعرض قطعا جرمه و مکان علیت جواز نمیاره . ثانیا خانمهایی که افراد پیر و مناهل و منحرف براشون جذابیتی داشته باشه که جای دیگه نیست هم سخن گزافه است و قطعا جبر حاصل از انحصار سینمایی عامل این فساد هست .
    • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      4 15
      دلیلش واضح !ایجاد رعب و وحشت تهدید ،تهمت و بی عدالتی و بیکاری و خانه نشینی و نابودی یک انسان و خودخواهی و هرزگی و پیشرفت متجاوز
  • مسعود IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    42 2
    یه دفه هم که یه سلبریتی حرف درستی زده ، عنوان " عجیب " بهش میدید۸۸۸۲
    • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      6 4
      احسنت ، حرفش کاملا درست بوده!!
  • ربذه IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    26 1
    دقیقا درست می گه بنده در همین فضا ۲۷سال است که کار می کنم. ما بین همکاران این حوزه خانمهایی داشتیم که از کمال و جمال هیچ کم نداشتند اما آنقدر با شخصیت و اخلاق مدار بودند که کثافت ترین مردها با آنها با احترام رفتار می کردند.
  • نقش اول زن IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    6 0
    کار برخی مردهای کثیف و روانی رو به شدت محکوم میکنم ولی کسی که مورد تعرض و تجاوز قرار میگیره، ایراد از نحوه رفتار و زندگی خودش هست. این بازیگران زن به رفتار و کردار خودشون اعتراص کنند بعد به اون مرد روانی و کثیف. چه بسیارند زنان باشخصیت و خوش اندام و خوشکل که با رفتار خودشون دیگران را مجبور کردن با احترام باهاشون رفتار کنند. عکس ها و احبار زندگی همین بازیگران تجاوزشده و معترص رو ببینید تا دلیل تجاوز به اونها رو متوجه بشید.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    4 11
    بعد اعتراض زنان مردانی معترض شدن آیا خود شما جزء متجاوزین هستین
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    1 26
    چرا از اعتراض زنان ترسیدید آیا آزادی هایتان محدود شد
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
      6 4
      نه، فقط به روش قانونی این کار عقیده دارن. خانم عزیز ، امروز کسی بهتون تعرض کرد، همون روز یا فرداش میرین با دلیل و مدرک کلانتری شکایت میکنین، هروقت ثابت شد رسانه ای میشه و طرفم میندازن زندان، اگر هم ثابت نشد، طرف ادعای شرف میکنه شما باید تاوان بدی، این روش درسته!!! اگر هم فکر میکنی سیستم قضایی مشکل داره، خوب اصلا طرف کار تو سینما نرو و خودتو مثل میلیونها زن دیگه حفظ کن!!! اگه ادعای رو هوا قبوله، منم از نیکول کیدمن شکایت دارم، بیست سال پیش با بنده بعععله و باید بیاد خسارت بده چون ضربهٔ روحی خوردم، قبوله؟؟!!
  • Roojaa IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    17 0
    «به خیلی ها تجاوز نشده ، خودشان خواسته اند....؟!!» دیگه از این واضح تر نمیشد اعتراف کرد!!!
  • یاور3 IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۵
    17 4
    کاملاً درست میگه. چون خودش با این جماعت آشناست و از جنس هموناست.
  • US ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۶
    5 4
    چرا عجیب؟ ایشون راس میگن. خانم ها طنازی و لوند بازی میکنن. برای گرفتن نقش درسینما برای گرفتن اضافه حقوق برای تصاحب پست های بهتر با چشم و ابرو کارگردان و رئیس و معاون و ...بطرف خودشون میکشن بعد از اینکه خرشون از پل گذشت یاد حیا و آبرو و لطمات بدنی و احساسی می افتن و میرن شکایت. این کار تو آمریکا تبدیل به یه شغل برای بعضی از خانمها شده. آقایون باید حواسشون باشه تو این تله گیرنکن.
    • من IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۸
      0 0
      احسنت . دقیقا . بهرحال کرم از خود درخته . جز در موارد استثنا اونهم بسیار محدود که عامل تجاوز روانی باشه یا معتاد و... در اثر مطلق موارد حرکات و نوع پوشش و آرایشهای سنگین زنان است که مسبب این اتفاقاته و با غیر . خانم عزیز محجبه و‌موقر باش ببین هیچ فرد دیگری چه جنس مخالف یا حتی موافق اصلا مزاحمت میشه ؟ یک کم حیا و داشته باشین خوبه ها ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس