کد خبر 1362258
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش مشرق، علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا در توییتر نوشت:

‏"در مذاکرات کار خوب پیش می‌رود."

مفهوم‌مخالف آنچه امروز رهبر انقلاب در جمع کارگزاران نظام فرمودند، هم حجت را تمام می‌کند و هم موجب رفع نگرانی دلسوزان است.

بر این اساس نه خبری از نگرانی نسبت به نادیده گرفته شدن خطوط قرمز هست و نه خبری از نگرانی نسبت به ضعف و سستی تیم جدید.

موضع رهبر انقلاب درباره روند مذاکرات وین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • مهدی IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 10
    اتفاقا اگر بررسی کنید رهبری چنین چیزی نفرمودند. عین بیانات رهبری که سایت خودشون کپی میکنم: یک مسئله‌ی دیگر مسئله‌ی دیپلماسی است که خب بحمدالله دیپلماسی کشور در جهت خوبی حرکت میکند. آنچه حالا در مسائل دیپلماسی مورد توجّه است، مسئله‌ی هسته‌ای است که خب حتماً‌ شما خبرهای هسته‌ای را پیگیری میکنید، در جریان مسائل قرار دارید. من همین طور که قبلاً هم گفته‌ام، مسئولین دولتی هم گفته‌اند، آقای رئیس‌جمهور هم مکرّر این را تأکید کرده‌اند، شما در برنامه‌ریزی‌های کاری خودتان مطلقا معطّل مذاکرات هسته‌ای نشوید، مطلقا؛ کار خودتان را بکنید، وضع فعلی کشور را ببینید، بر اساس وضع فعلی برنامه‌ریزی کنید. ممکن است مذاکرات به جاهایی برسد، جاهای مثبتی، جاهای نیمه‌مثبتی، ‌منفی‌ای، هر چه بشود شما کار خودتان را بکنید، متوقّف نکنید کارتان را به آنها. خب خوشبختانه وزیر محترم خارجه و آن مسئولین هیئت مذاکره‌کننده گزارشات دقیق خودشان را به رئیس‌جمهور میدهند، به شورای عالی امنیّت ملّی میدهند، در جریان قرار دارند، تصمیم‌‌‌گیری میکنند، فکر میکنند، جوانب قضیّه را میسنجند.
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 3
      ادامه شم میخوندی
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 6
    گفتنددیپلماسی کشوردرجهت خوبی پیش می ره!
  • وحید IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 7
    اقای نادری اشتباه فرمودید در بیانات رهبری چنین حرفی نبوده برای مقاصد خود نباید حرف های رهبری رو تحریف کرد لطفا صوت جلسه را بشنوید.
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    3 2
    این حرف را من نشنیدم ازشون
  • احمدیان IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 8
    درود
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    3 5
    البتّه هیئت مذاکره‌[کننده‌]ی ما بحمدالله در مقابل زورگویی‌های طرف مقابل و زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کرده و به توفیق الهی، بدون تردید مقاومت هم خواهد کرد. آن که بدعهدی کرده، طرف مقابل است؛ خودشان هم الان در این بدعهدی گیر کرده‌اند، مانده‌اند؛ یعنی الان طرف مقابلی که بدعهدی کرد و به قول خودشان پاره کرد آن قرار را، خودش الان در آن گیر کرده و آنها بیشتر احساس بن‌بست میکنند. ما بحمدالله احساس بن‌بست [نمیکنیم]. ما توانسته‌ایم سختی‌ها را تحمّل کنیم و عبور کنیم. از خیلی از مشکلات عبور کرده‌ایم، از مشکلات دیگر هم به توفیق الهی عبور میکنیم.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 6
    آقا چنین جمله ای درباره مذاکرات نگفتن. بلکه درباره کل دیپلماسی کشور این رو گفتن.
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    4 6
    لطفا بفر مایید اگر توافقی حاصل نشود غربی ها چه زیانی متحمل می شوند ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      1 0
      اگر نفعی نداشته باشند که اینهمه به تکاپو نمی‌افتند ترس شان اینه که ایران به بمب هسته ای دست پیدا کنه که آن زمان دیگر زمامداری شان به اتمام خواهد رسید
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
      0 0
      اگه زیانی نمی دیدن این همه تکاپو نمی کردن
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    ادامه بیانات حضرت آقا: البتّه هیئت مذاکره‌[کننده‌]ی ما بحمدالله در مقابل زورگویی‌های طرف مقابل و زیاده‌خواهی‌ها مقاومت کرده و به توفیق الهی، بدون تردید مقاومت هم خواهد کرد. آن که بدعهدی کرده، طرف مقابل است؛ خودشان هم الان در این بدعهدی گیر کرده‌اند، مانده‌اند؛ یعنی الان طرف مقابلی که بدعهدی کرد و به قول خودشان پاره کرد آن قرار را، خودش الان در آن گیر کرده و آنها بیشتر احساس بن‌بست میکنند. ما بحمدالله احساس بن‌بست [نمیکنیم]. ما توانسته‌ایم سختی‌ها را تحمّل کنیم و عبور کنیم. از خیلی از مشکلات عبور کرده‌ایم، از مشکلات دیگر هم به توفیق الهی عبور میکنیم.
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    واقعاً چرا باید با وعده‌های دروغ لغو تحریم‌هایی که به بهانه‌های مختلف بر علیه ما وضع شده و مطمئناً هم هرگز لغو نخواهد شد، صنعت هسته‌ای خود را هم، به دست خودمان محدود و تخریب، و جاسوسان آژانس صهیونیست‌ها را پشتیبانی کنیم و اقتصاد کشور را هم شرطی نماییم؟! مذاکره‌ی فرسایشی برای کشور مضر است؛ آمریکا نمی‌خواهد مذاکره کند تا حرف حقی را قبول کند؛ بلکه می‌خواهد مذاکره کند تا حرف باطلی را تحمیل کند. آن‌ها در پشت صحنه‌ی دیپلماسی، گرگ درنده و روباه حیله‌گر هستند. به غربی‌ها هیچ اعتمادی نداریم و معتقدیم به ما کمک نمی‌کنند و هر جا بتوانند ضربه می‌زنند. مطمئناً عدم توافق با شیطان بزرگ قلدر و سه نوچه‌ی اروپائیش از توافق کردنی که در آن، منافع ملّت پامال بشود، عزّت ملّت از بین برود، ملّت ایران با این عظمت، تحقیر بشود، شرف دارد. مطمئناً برجام چکی نیست که قابلیت نقد شدن داشته باشد، بلکه تجربه‌ی تلخی است که از اعتماد به غرب با صرف هزینه‌ی زیاد به‌دست آمده و تاکنون هم اشتباهات زیادی در مواجهه با آن در پیش گرفته شده است؛ اکنون تنها نفعی که می‌توان از این تجربه به‌دست آورد، برداشتن این یوغ از گردن صنعت هسته‌ای و اقتصاد کشور، با عدم بازگشت به مذاکرات، و کوبیدن شجره‌ی خبیثه‌ی برجام بر سر آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان، و خروج قاطعانه و مقتدرانه از برجام با توکل بر خدا، و خنثی‌سازی تحریم‌ها از طریق ایجاد حرکت تولیدی و تحرک اقتصادی داخلی، و توسعه‌ی صنعت هسته‌ای با حداکثر سرعت و به هر میزان لازم با اخراج کامل جاسوسان آژانس و جمع‌آوری تمام دوربین‌ها است؛ و این، خواست مؤکد ما از دولت و مجلس انقلابی است که ان‌شاءالله منتظر تحقق آن هستیم.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    این رو به نمایندگان بگید
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
    0 0
    امریکا مورد اعتماد نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس