کد خبر 1362219
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
جمع آوری بیش از ۹ هزار معتاد متجاهر طی ۴ ماه در تهران

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران در بازدید از مرکز نگهداری معتادین اخوان در ملارد گفت: طی ۴ ماه گذشته، ۴ هزار و ۳۰۰ نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد و ۹ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد جمع‌آوری و پذیرش شد.

به گزارش مشرق، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران شامگاه سه‌شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معتادین اخوان ملارد اظهار کرد: در چهار ماه پایانی سال گذشته قرارگاه خدمات اجتماعی در تهران و شهرستان‌های تابعه راه‌اندازی و فرمانداران متولی اجرای کار شدند تا هر شهرستانی بتواند به طور مستقیم خدمات ارائه کند.

وی گفت: تلاش ما در مجموعه استان بر این است تا فرد معتاد ضمن رهایی از این بیماری خانمان سوز، در مراکز بازپروری، حرفه‌ای کسب کرده و به خانواده و اجتماع برگردد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود: پس از تشکیل قرارگاه خدمات اجتماعی بر اساس برآورد اولیه ۱۴ هزار ظرفیت برای نگهداری معتادین متجاهر وجود داشت و نزدیک به ۱۱ هزار نفر نیز کمبود ظرفیت داشتیم.

وی در ادامه با اشار به اینکه به همت اعضای قرارگاه خدمات اجتماعی در استان تهران در ۴ ماه گذشته ۴ هزار و۳۰۰ نفر ظرفیت جدید برای نگهداری معتادین متجاهر ایجاد شده است، گفت: مرکز اخوان ملارد نمونه‌ای از این ظرفیت‌ها است که به همت فرماندار و اعضای شورای تامین، در یک بازه زمانی کوتاه ۴۰۰ نفر به ظرفیت این مرکز افزوده شده است.

 جوهری بیان کرد: ۹ هزار و ۲۰۰ نفر معتاد متجاهر طی ۴ ماه گذشته در استان تهران جمع آوری و پذیرش شده است و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۶ درصد جمع آوری و ۵۴ درصدی پذیرش معتادین افزایش پیدا کرده است.

وی خاطر نشان کرد: مکان و فضای مناسب برای نگهداری افراد زیر ۱۸ سال و بالای ۶۵ سال معتاد متجاهر فراهم نبود که به همت شهرداری تهران و بهزیستی در حال آماده سازی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    چی شد اینها که بیمار بودند چرا بیمارها را اذیت می کنید
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    افزایش تعداد معتادان متجاهر نشون میده که سیاست های جمع آوری بی فایده بوده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس