رهبران فلسطینی: مقاومت آماده‌تر از هر زمانی است/ همه گزینه‌ها برای مقابله با اشغالگران روی میز قرار دارد

رهبران فلسطینی در واکنش به عملیات‌های استشهادی فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی تاکید کردند که مقاومت امروز قدرتمندتر و آماده‌تر از هر زمانی بوده و همه گزینه‌ها برای ما مقابل دشمن اشغالگر باز است.

به گزارش مشرق، در ادامه واکنش گروه‌ها و شخصیت‌های فلسطینی به عملیات‌های استشهادی اخیر فلسطینیان در تل‌آویو، «ابومحمد» سخنگوی گردان‌های شهداء الاقصی در گفتگو با المیادین اعلام کرد که عملیات‌های استشهادی فلسطینیان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت که این عملیات فلسطینیان در منطقه «بنی براک» در شرق تل‌آویو یک واکنش طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت فلسطین است و ما تاکید می‌کنیم که این عملیات‌ها همچنان ادامه خواهد داشت. عملیات‌های شهادت طلبانه فلسطینیان هرگز متوقف نمی‌شود و ما با افتخار عملیاتی که در بنی براک انجام شد را تبریک می‌گوییم.

این مسئول فلسطینی ادامه داد، این عملیات شجاعانه پیامی بری سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین است تا سلاح‌های خود را به سمت دشمن صهیونیستی نشانه بگیرند. تا زمانی که دشمن اشغالگر در سرزمین فلسطین باشد عملیات‌های استشهادی فلسطینیان ادامه خواهد داشت و همه گزینه‌ها برای مقاومت فلسطین در برابر دشمن باز است و کابینه اسرائیل باید پیام ما را به خوبی درک کند.

«اسامه حمدان» از رهبران جنبش حماس نیز به نوبه خود در گفتگو با المیادین اعلام کرد، عملیات قهرمانانه‌ای که در شرق تل‌آویو انجام شد پیامی است که تاکید می‌کند شرط بندی رژیم اشغالگر روی هرگونه سازش با فلسطینیان بیهوده بود و چنین روندی کاملا پایان یافته است.

وی تصریح کرد، این عملیات نشان می‌دهد که هیچ گونه امنیتی برای رژیم اشغالگر صهیونیستی وجود ندارد و همچنین توانایی تشکیلات خودگردان فلسطین در هماهنگی امنیتی با اشغالگران رو به افول است. عملیات فلسطینیان در تل‌آویو ثابت می‌کند فشار بر ملت فلسطین منجر به انفجار اوضاع می‌شود و مردم فلسطین به خوبی درک می‌کنند که تنها راه نجات آنها مقابله با اشغالگران است.

اسامه حمدان گفت که آمادگی مقاومت امروز از هر زمانی بالاتر است و تلاش برای تفرقه‌افکنی میان گروه‌های فلسطینی به شکست انجامیده است.

«جمال حویل» عضو شورای جنبش فتح نیز در گفتگو با المیادین اظهار داشت، این عملیات‌های فلسطینیان واکنشی به بیش از ۷۰ سال تروریسم صهیونیستی در فلسطین است که جهان در برابر آن سکوت کرده است. بعد از ۳۰ سال مذاکرات بیهوده هیچگونه راه حلی، جز مقابله با رژیم اشغالگر وجود ندارد. مردم فلسطین باید به وحدت خود بازگردند تا گزینه‌های مقابله با دشمن را مشخص کنیم.

وی تاکید کرد که انتفاضه فلسطینیان ادامه دارد و ما به دفاع از خود در برابر تروریسم صهیونیستی ادامه خواهیم داد.

شامگاه سه‌شنبه در پی وقوع تیراندازی در بنی براک در شرق تل‌آویو ۵ صهیونیست کشته و ۶ تن دیگر زخمی شدند.منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از نیروهای پلیس در عملیات تیراندازی امشب در تل آویو کشته شد. بعد از این عملیات همچنین پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد و هزاران نفر از نیروهای ذخیره هم فراخوانده شدند تا در مناطق مختلف مستقر شوند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات تل آویو، برای اولین بار از زمان نبرد شمشیر قدس، رئیس پلیس این رژیم دستور داده سطح آماده‌باش نیروهای پلیس به بالاترین سطح افزایش یابد.

عملیات‌های استشهادی مستمر فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به ویژه هم‌زمان با برگزاری اجلاس خائنانه در منطقه النقب نگرانی صهیونیست‌ها را برانگیخته و از انفجار اوضاع در ماه رمضان و در آستانه سالگرد نبرد شمشیر قدس به شدت هراس دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس