«یحیی» در پرسپولیس ماندنی است

پس از ناکامی پرسپولیس در جام حذفی، نام برخی مربیان برای حضور روی نیمکت این تیم مطرح شد اما کادر مدیریتی باشگاه اصرار دارد که کار را با یحیی گل‌محمدی ادامه دهد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس یکشنبه شب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم اراک رفت که در این دیدار پس از ارائه یک نمایش ناامید کننده تن به شکست داد و حذف شد.

این در حالی بود که سرخپوشان علاوه بر جام حذفی در دو دیدار اخیر خود در لیگ هم مقابل استقلال و هوادار نتوانستند به برتری برسند تا فاصله این تیم با صدر جدول بیشتر شود و شانس قهرمانی این تیم هم نسبت به گذشته به مراتب کمتر شود.

سرخپوشان در سه ماه اخیر سوپرجام و جام حذفی را از دست داده‌اند. این در حالی است که سرخپوشان شانس زیادی را برای قهرمانی در لیگ هم ندارند و به همین خاطر انتقادات از تیم افزایش یافته است.

باوجود مطرح شدن نام برانکو و دایی/ «یحیی» در پرسپولیس ماندنی است

به همین خاطر شایعاتی مبنی بر تغییرات روی نیمکت پرسپولیس مطرح شد و حتی از مربیانی چون علی دایی و برانکو برای بازگشت به پرسپولیس نامبرده می‌شود.

خیلی‌ها عنوان کردند که به دلیل دوستی دیرینه دایی با درویش ممکن است او به پرسپولیس بیاید و عده‌ای برانکو را برای بازگشت به پرسپولیس آماده می‌دانستند اما نه کادر مدیریتی قصد تغییر مربی را دارد و نه این مربیان شرایط بازگشت به پرسپولیس را دارا هستند.

برانکو که با تیم ملی عمان قراردادش را تمدید کرد و در این کشور ماندگار است. او بارها روی این موضوع تاکید کرده و ثابت کرده به قراردادش پایبند است.

از طرفی تاکنون هیچ صحبتی با علی دایی نشده است. با این شرایط بنظر می‌رسد یحیی فصل آینده هم هدایت پرسپولیس را برعهده خواهد داشت مگر اینکه اتفاق عجیبی در این هفته‌ها رخ دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 1
    یحیی مربی نبوده و نیست و با سید جلال همان کاری را می کند که با مهدوی کیا کرد حقیقت داستان یحیی همان است که رسول پناه گفت و بازیکنانی را خودش اورده که مجبور است به انها بازی بدهد چون بر اساس سراط مستقیم به تیم نیامدند و یحیی به کار تیم نمی اد در برابر استقلال ترسو بود جلال را نفرستاد تا گل خورد در برابر الومینیم جلال را نفرستاد چون از محبوبیت او می ترسد و شرم و حیایی سید جلال هم میدان براش باز کرده علی دایی هر چند شخصیت مهره سازی دارد اما از عالم و ادم طلبکار است و عاقبت خوبی را برای تیم رقم نمی زند دنبال مربی موفق هستید شخصیت برانکو و مصاحبه های برانکو و نظم برانکو را دنبال کنید
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 0
    مگه مافیای فوتبال میزاره علی دایی یا برانکو بیاد؟ یکی از کسانی که فساد نداره و سالم کار میکنه علی آقا دایی هست. تمام دنیا قبولش دارن اما خود پرسپولیس دوست نداره بیاره تو تیم، چون دست خیلی ها رو میشه!!!!
    • ا. IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 0
      اولاً زیادجوگیرنشیدوزحمات چندفصل اخیریحیی رافراموش نکنیدوهنوزم بهترین مربی ایرانی هست دوماً باکمال احترام برای اسطوره ی کشورمون علی دایی،ایشون هم امتحانش را هم در پرسپولیس پس داده وهم درتیم ملی وقرارنیست بهترین بازیکنان یک کشورلزومٱ بهترین مربی هم بشند
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    تا پرسپولیس رو نابود نکنن بیخیال نمیشن. نظر هوادار هم که اصلا مهم نیست. اگر بازی بعدی رو هم واگذار نکرد هرچی خواستید بگید‌. با این ترکیب دفاع و خط حمله و از طرفی مصدومیت های متوالی و طولانی نمیزاره تیم برنده بشه. الان چندتا بازی هست که کلا تیم قید برنده شدن رو زده. گوهری از فاصله ۴۰ متری گل میخوره؛ باز صد رحمت به حامد لک.
  • احسان IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    با سلام تیم بزرگ پرسپولیس امسال خیلی مشکل داشته جدا از مشکلات مدیریتی و مالی با اینکه به عنوان یک هوادار باید همیشه حامی تیم خودم باشم ولی متأسفانه باید بگم که امسال یخی نتونست خوب کار کنه نه بازی زیبا دیدیم و نه نتیجه گرفتیم قبول دارم که چند مهره تاثیر گذار رو از دست دادیم ولی همین نفراتی که داریم هم کیفیت سال های گذشته رو ندارن مثلاً حامد لک یا ترابی یا کمال و ...از لحاظ بدنی و دوندگی هم همیشه تیم ما بهتر رقیب بوده که الان میبینیم نیست بازیکنانی که قدیم می‌گرفتیم حتی اگه زیاد معروف نبودن و آماده ولی توی تیم جا می افتادن و آماده می شدن مثل بشار که به پرسپولیس اومد و بعد یکی دو فصل به یک مهره ثابت در تیم ملی کشورش تبدیل شد با تمام احترامی که برای آقا یحیی و کادر فنی قایل هستم و تلاشی که کردن ولی نتوانستند خوب عمل کنند به نظر من متاسفانه فصل بعد هم اگه آقا یحیی و این کادر باشه حتی اگه چند بازیکن خوب هم بگیریم نمی‌تونیم موفق باشیم و باید یکی بیاد که دوباره بازیکن ها رو چه از لحاظ روحی و چه بدنی بسازه و دوباره به بازیکنان روحیه جنگندگی و نباختن رو تزریق کنه که مثل چند سال گذشته حرف اول رو توی لیگ بزنیم به امید اینکه پرسپولیس رو دوباره با صلابت و جنگنده ببینیم حالا با هر مربی که بتونه به تیم کمک کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس