کد خبر 1361786
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
سه ماه و سه جام از دست رفته / آقای گل‌محمدی مسوولیت این ناکامی با کیست؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در سه ماه اخیر بیش از هر زمان دیگری در پرسپولیس شکست را تجربه کرده که همراه با این شکست‌ها سه جام برای سرخپوشان از دست رفته است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر چهار امتیاز حساس را در راه قهرمانی مقابل تیم‌های استقلال و هوادار از دست داد، تا عملا شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر تا حد زیادی کاهش بیابد.

پس از این ناکامی‌ها هواداران پرسپولیس امیدوار بودند که حداقل جام حذفی بدست بیاورند تا این فصل را بدون جام تمام نکرده باشند. آن‌ها همچنین کمتر از دو ماه پیش بود که در سیرجان و در دیدار سوپرجام مقابل فولاد خوزستان تن به شکست دادند تا جامی که در سال‌های اخیر به طور کامل تحت اختیار پرسپولیس بود، از چنگ این تیم خارج شود.

سرخپوشان راه آسانی را تا فینال جام حذفی پیش روی خود می‌دیدند چرا که در دیدار نیمه نهایی در ورزشگاه خانگی خود میزبان آلومینیوم اراک بودند و در مرحله نیمه نهایی نیز باید به مصاف تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر می‌رفتند.

پرسپولیسی‌ها آنجایی شرایط را برای صعود مساعدتر دیدند که پس از ماه‌ها توانستند هواداران را در کنار خود حس کنند. پرسپولیس حدود دو ماه قبل در همین ورزشگاه آزادی با دو گل تیم اراکی را شکست داده بود و به همین خاطر انتظار داشت تا در خانه این نتیجه را تکرار کند.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس چقدر درآمد داشته است؟

در بازی با آلومینیوم سرخپوشان بازی را هجومی آغاز کردند و حتی در نیمه نخست هم به برتری رسیدند اما ۴۵ دقیقه دوم برای تیم یحیی گل‌محمدی کابوس‌وار سپری شد.  

شوت استثنایی محمد علی‌نژاد بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز در بی‌نظمی خط دفاع، محمدرضا آزادی (بازیکنی که توسط گل‌محمدی در تراکتور کشف شد) ‌ برای دومین بار دروازه تیم مربی سابق خود را باز کرد تا آلومینیومی‌ها پیش بیافتند.

در ادامه اما سرخپوشان نتوانستند برنامه‌ای برای جبران نتیجه داشته باشند و مانند تیم دهه ۶۰ به بازی مستقیم روی آوردند. از طرفی بازیکنان جایگزین هم نتوانستند کاری از پیش ببرند تا پرسپولیس بازی را جلوی چشم هواداران واگذار کند.

اما حالا باید دنبال این باشیم که چرا این تیم در کمتر از سه ماه، سه جام را از دست داده است.

سه ماه و سه جام از دست رفته / آقای گل‌محمدی مسوولیت این ناکامی با کیست؟

در ابتدای فصل محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، شهریار مغانلو نفراتی بودند که از جمع سرخپوشان جدا شدند اما نفراتی مانند علیرضا ابرهیمی، علی نعمتی، رضا اسدی و حامد پاکدل به جمع سرخپوشان اضافه شدند. در ادامه نیز منوچهر صفروف و وحدت هنانوف به پرسپولیس پیوستند.

در نیم فصل هم رامین رضاییان، احمد گوهری، شیرزاد تمیروف به پرسپولیس آمدند تا این تیم در کورس قهرمانی باقی بماند اما با اضافه شدن این نفرات هم روند پرسپولیس تغییر چندانی نکرد.

از طرفی تاکتیک و برنامه‌های پرسپولیس هم برای رقبا شناخته شده بود و به همین خاطر سرخپوشان دیگر آن قدرت سابق را مقابل حریفان نداشتند و مربیان لیگ برتری به راحتی می‌توانستند با اتخاذ یک تاکتیک درست، پرسپولیس را متوقف کرده و حتی‌ این تیم را شکست دهند.  

پرسپولیس در شرایطی در تمام طول مسابقات روی ارسال‌های هوایی چشم دارد که مهاجمان این تیم چندان روی ارسال های هوایی به جز دیدار با نفت مسجد سلیمان موفق عمل نکردند.

با این حال سرمربی سرخپوشان در حالی مسوولیت ناکامی‌های اخیر را بر عهده گرفته که سه جام از دست سرخپوشان رفته و نمی‌توان تنها با قبول مسوولیت این جام‌ها را به فهرست افتخارات پرسپولیس بازگرداند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساحر IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    تفکرات تکراری وازطرفی لجبازی با کاپیتان ،که تیمها دستش را در تاکتیکهای تکراری وبازیکنان بی انگیزه وخودخواه ،عامل اصلی ناکامیهای پرسپولیس خواهد بود
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    زمیت عروس کجه
  • حمید ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    اگه پرسپولیس قهرمان بشه قیافه نویسنده این مطلب دیدن داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس