به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏خبرها از برنامه‌ریزی دقیق برای تفرقه میان مردم ایران و افغانستان حکایت میکند!

هر کس بر طبل تفرقه میان دو ملت بکوبد، شک نکنید که در برنامه‌ریزی آمریکا و سعودی‌ها نقش مهمی ایفا کرده و همچون پیاده‌ نظام آنها که امروز در رسانه‌ها تفرقه‌افکنی می‌کنند، عمل کرده است!

چه کسانی از تفرقه میان مردم ایران و افغانستان سود می‌برند؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • حمید IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    9 4
    ربطی به استکبار جهانی ندارد و دشمنی هم با افغانها نداریم! بیش از ۵ میلیون افغان در ایران هستند که در این شرایط تحریم از یارانه انرژی و غذایی و بهداشتی و حمل و نقل اینجا استفاده میکنند. در صورت اخراج انها فشار کمتری به دولت و ملت ایران وارد خواهد شد. فکر کنم شما موافق تضعیف ملت و دولت نباشید؟؟؟؟؟
    • DE ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 3
      پروفسور جان وقتی خیلی چیزها رو نمیدونی حداقل برو مطالعه کن بعد بیا حرف بزن! یک طرف قضیه رو ساده اندیشانه می بینی. یک طرف قضیه رو اصلا نمی بینی. اگر راست میگی برو یقه پولدارهایی که حتی برای کلفت هاشون خودرو اختصاصی دارند و ده ها خودرو تو پارکینگ خوابدوندن رو بگیر که یارانه بنزین و ابشون میلیاردها دلار میشه رو بگیر. اگر این افغانی ها از یارانه بنزین و غذایی استفاده میکنن. خدایی اش افراد مفیدی هستند و کارهای سخت رو درایران انجام میدن تاامثال شما رفاه که دست به سیاه و سفید نمیزنید رفاه بیشتر داشته باشند.
    • DE ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      0 2
      اتفاقا ربط به استکبار و منافع استکبار داره که اینهمه هزینه و سرویس جاسوسی و خرابکاری استخدام میکنه تا روابط این دو رو به بزنه! نه استکبار عاشق چشم و ابروی من و شماست !
    • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
      1 2
      همین ۵ میلیون عضو نظام اقتصادی ایران شدن و نیروی کار موثری هستن و دارن کار میکنن. افغان ها در ایران صرفا مصرف کننده نیستن بلکه مولد هستن و اگر برن خیلی از کارها دچار مشکل میشه. مثل ایرانی های ساکن اروپا. البته تنها ایراد موضوع مهاجرت غیر قانونی هست که باید فکری به حالش بشه
  • وطن پرست IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 1
    درست میگه البته عده ای هم هستن خیلی زود احساساتی میشن و نا خواسته توی این بازی قرار میگیرن. انشالله این یکی هم با همکاری همه خنثی میشه
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    ما چهل سال است میزبان مهربانی برای افاقنه بودیم و هستیم اما انها نمک نشناسی را به نهایت رسانده اند یک بار در گنسولکری ماموران قانونی و خبر نگار بینوا را می گشن یک بار اب به روی ما می بندن یک بار و صدها بار در داخل کشور ما دست جرم و جنایت می زنن یک بار در حرم امام هشتم دست به ترور روحانیت می زنن یک بار برای تکرار با گاری سنگ جلوی درب گنسولگری ما می این و درب را می شکنند و شما در جناح راست نگاه می کنید و لبخند می زنین و انها پر رو تر می شوند نمی شود که ما همیشه کوتاه بیایم بس کنید این ماجرا را یک جا تمام کنید مرگ بر امریکا مرگ بر نمک نشناس بی معرفت باز مرگ بر امریکا و طالبان پرستان
  • FR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    0 0
    آنقدر هم احمقند که نمیفهمند از درگیری بین افغانستان و ایران چی گیر مزدوران امریکایی می اید ؟! لابد آویزان شدن به هواپیماهای فراریان !
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    1 1
    آبادشدن افغانستان با کالای ایرانی ممکنه.که این خود کمک به اقتصاد ایرا هست. از اینجهت تفرقه افکنی می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس