عربشاهی: گل محمدی پرسپولیس را به حاشیه برد/ نیمکت نشینی سید جلال از سر دلسوزی نیست

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: خود یحیی گل محمدی با قهر و آشتی‌های مدوامش پرسپولیس را به حاشیه برد.

به گزارش مشرق، سیدضیاء عربشاهی در مورد شکست ۳ بر ۲ پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: هر چند ارنج پرسپولیس در این مسابقه خوب نبود اما بازی را خوب شروع کرد. بازی کردن با یک مهاجم در حضور تماشاگران آن هم در ورزشگاه آزادی کار درستی نبود. نباید در زمین خودمان که حمایت هواداران را هم در اختیار داریم، از تک مهاجم استفاده می‌کردیم. 

وی افزود:‌ اگر هدف‌ مربیان پرسپولیس استفاده از سیستم ۱-۳-۲-۴ است تا در زمان حمله این سیستم به ۳-۳-۴ تبدیل شود باید بگویم بازیکنان تیم ما پتانسیل و گنجایش استفاده از این سیستم را ندارند. پرسپولیس این توانایی را ندارد تا از  ۱-۳-۲-۴ با هدف اضافه شدن وینگرهای چپ و راست به خط حمله در زمان کارهای هجومی استفاده کند و باید در خط حمله با تعداد نفرات بیشتری بازی کنیم.

* چه کسی تمرکز پرسپولیس را به هم زد؟

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه ظاهراً در هفته‌های اخیر نداشتن تمرکز به ضرر بازیکنان و کادر فنی این تیم تمام شده است، گفت: چه کسی این تمرکز را به هم زد؟ واقعیات را می‌گویم حتی اگر برخی به من فحاشی کنند. شاید هم می‌گویند به این دلیل از کادر فنی انتقاد می‌کنم که می‌خواهم جای آنها را بگیرم اما با وجود داشتن مدرک حرفه‌ای مربیگری، هیچ وقت دنبال منفعت خودم نیستم. فقط به این دلیل حرف می‌زنم که دلم برای پرسپولیس و هوادارانش می‌سوزد.

* پرسپولیس جای قهر و آشتی‌های مداوم نیست و گل محمدی تیم را به حاشیه برد

عربشاهی ادامه داد: ۴۰ میلیون هوادار پرسپولیس از وضعیت این تیم غصه می‌خوردند. سرمربی و عضو کادر فنی باید کاری کنند شرایط روحی و روانی تیم بالا برود نه اینکه سرمربی مدام بگویم به تمرین نمی‌آیم یا استعفا می‌دهم. این کارها فقط تیم را به حاشیه می‌برد. خود یحیی گل‌محمدی وضعیت روحی و روانی تیم را به هم ریخته است. پرسپولیس جایی نیست که مدام در آن قهر و آشتی کنیم. اگر گل‌محمدی واقعاً می‌خواهد از این تیم برود این کار را انجام بدهد و اگر چنین قصدی ندارد مدام تنش درست نکند. تیم و هوادار پرسپولیس مهم هستند. بازیکن و مربی می‌آیند و می‌روند. 

عربشاهی: گل محمدی پرسپولیس را به حاشیه برد/ نیمکت نشینی سید جلال از سر دلسوزی نیست

* مجموع قرارداد بازیکنان آلومینیوم ۱۰ میلیارد نبود اما به پرسپولیسی‌های میلیاردی لایی می انداختند

وی عنوان کرد: بازیکنان پرسپولیس قراردادهای میلیاردی و سنگینی دارند اما بازی را در ورزشگاه آزادی به آلومینیوم اراک که شاید مجموعه قرارداد بازیکنانش به ۱۰ میلیارد تومان نمی‌رسد، باختند. بازیکنان بی‌ادعای آلومینیوم خیلی راحت بازیکنان میلیاردی پرسپولیس را دریبل زده و به آنها لایی می‌انداختند. هوادار نمی‌تواند این چیزها را ببیند. همانگونه که من با ۱۴ سال زحمت کشیدن در پرسپولیس طاقت دیدن چنین صحنه‌هایی را ندارم.

* صفروف در حد بازیکنان لیگ یک ایران هم نیست

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص انتقادات به کیفیت برخی بازیکنان این تیم توضیح داد: یحیی گل‌محمدی آنها را به پرسپولیس آورده و خودش هم باید پاسخگو باشد. چرا او رامین رضائیان را بیرون می‌کشد و صفروف که در قواره تیم لیگ یکی ما هم نیست به زمین می‌فرستد؟ بسیاری از بازیکنانی که در این فصل به پرسپولیس آمدند از طریق ایجنت‌های یک شرکت معروف جذب شدند.

* عبدی را خراب می‌کنند و به تمیروف بازی می‌دهند

عربشاهی خاطرنشان کرد: چه لزومی دارد مهدی عبدی و حامد پاکدل روی نیمکت بنیشنند و  تمیروف مدام در ترکیب اصلی قرار بگیرد. عبدی بازیکن جوان با انگیزه‌ای است که هر لحظه احتمال گل زدنش وجود دارد. او هر موقع به زمین آمده در دیدارهای سخت تیم را نجات داده اما چرا کادر فنی این بازیکن را خراب می‌کند و به او بازی نمی‌دهد.

* مربی‌ای که سید جلال را نیمکت‌نشین می‌کند دلش به حال پرسپولیس نمی‌سوزد

وی افزود: سؤال من این است یحیی گل‌محمدی چند ساله بود که به دفاع ثابت تیم ملی تبدیل شد؟ در ۱۸ سالگی به تیم ملی رسیدم و ۱۲ سال برای این تیم بازی کردم. چگونه گل‌محمدی که خودش در سن بالای ۳۰ سالگی به ترکیب اصلی تیم ملی رسید، اکنون از سیدجلال حسینی به دلیل بالا رفتن سن استفاده نمی‌کند؟ او کاپیتان پرسپولیس و یک سروگردن از همه مدافعان این تیم بالاتر است به چه دلیل روی نیمکت می‌نشیند؟ مربی که سیدجلال را نیمکت‌نشین می‌کند دلش به حال پرسپولیس نمی‌سوزد. بسیاری از بازیکنان جذب شده در زمان گل‌محمدی در تیم‌هایی مثل شهرخودرو و ذوب‌آهن بازیکنش بودند. او و آن آقای جنتلمن که مدام کنار خط است، باید در مورد جذب این نفرات جواب دهند.

عربشاهی: گل محمدی پرسپولیس را به حاشیه برد/ نیمکت نشینی سید جلال از سر دلسوزی نیست

* یک فرد پنج ادمین پرسپولیسی را به کار گرفته و ماهی یک میلیون به آنها دستمزد می‌دهد

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ فردی را می‌شناسم که پنج ادمین به کار گرفته و ماهی یک میلیون تومان به آنها دستمزد می‌دهد تا از او تعریف و تمجید کنند اما من دلم برای پرسپولیس و هوادانش می‌سوزد. مثل برخی افراد هم نیستم که برای پست گرفتن در این تیم به نماینده شهرم التماس کنم. ۱۰ بار مجید صدری از من درخواست کرد به باشگاه بروم و با او صحبت کنم اما نرفتم. من که ۱۴ سال در این تیم حضور داشتم و اگر ۱۰ دقیقه دیر به محل تمرین می‌رفتم ۱۰۰ هزار بار استرس می‌گرفتم.

* بازیکنان نسل ۹۸ تا عمر دارند مدیون خیابانی هستند

عربشاهی ادامه داد: برخی بازیکنان نسل ۹۸ تا زیر زانوی ما هم نبودند اما باید تا عمر دارند مدیون جواد خیابانی باشند.  سه سال با احمدرضا عابدزاده در تیم ملی بودم و به حدی شوت‌های خوب می‌زدم که برای او ایجاد دردسر می‌کرد. از اینکه برخی افراد مدام سر پرسپولیس و هوادارانش منت گذاشته و با این تیم قهر می‌کنند، لجم می‌گیرد. مهدی رسول‌پناه حرف‌های درستی در مورد گل‌محمدی زد. بازیکنی که نهایت یک میلیارد تومان ارزش دارد، چندین میلیارد تومان از پرسپولیس دریافت کرده است. تیم ۱۰۰ میلیاردی پرسپولیس نمی‌تواند از پس آلومینیوم ۱۰ میلیاردی بربیاید. پیشنهادات زیادی داشتم اما هیچ‌وقت به دلیل عشق و علاقه ام از پرسپولیس نرفتم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • سپهر IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    3 0
    بنظر من حقیقت رو میگه. در مورد شوت هاش واقعا راست میگه مثل توپ شلیک میکرد
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۳
    2 0
    ایوالله آقای عربشاهی حرف دل مارو زدی بنظرم‌آقا یحیی واقعا تمرکزش را از دست داده ونمیدونم تیم رو خوب آرنج کنه ضمنن بازیکنها هم از نظر بدنی خیلی مشگل دارند نمی‌توانند بدوند وجا میمونند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس