کد خبر 1361649
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
اشتیه: جامعه بین‌الملل اسرائیل را مهار کند

نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی خواستار ارائه یک چشم انداز سیاسی توسط جامعه بین‌الملل برای توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین شد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت النشره لبنان، محمد اشتیه، نخست‌وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی در جریان جلسه کابینه با اشاره به تجاوزات اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی‌ها اظهار کرد: تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل به ملت ما از جنین گرفته تا الخلیل و به ویژه در قدس، یورش‌های مداوم به مسجد الأقصی و تجاوزات شهرک‌نشینان همگی درگیری‌ها را تشدید کرده و به منزله دعوت به قتل و خونریزی است.

وی افزود: این سیاست و توسعه شهرک‌سازی‌ها و ساخت دیوار حائل توسط احزاب اسرائیل برای حفاظت از خودشان دنبال می‌شود و در اصل از آن برای تبلیغات انتخاباتی‌شان و حفظ ائتلاف‌هایشان استفاده می‌کنند.

اشتیه خاطرنشان کرد: این اتفاقات و خشم فلسطینی‌ها از معیارهای دوگانه بین‌المللی، هشداری جدی مبنی بر تشدید اوضاع بوده و لذا جامعه جهانی موظف به مهار ارتش اسرائیل و توقف سیاست قتل و کشتار است.

وی ادامه داد: از جامعه بین‌المللی انتظار می‌رود که افق سیاسی را برای توقف تجاوز به ملت ما، حمایت از آنها و توقف معیارهای دوگانه ارائه دهد. راه حل این مسئله در پایان دادن به اشغالگری و برخورداری ملت فلسطین از حق حاکمیت بر سرزمین خود و تشکیل کشور خود به پایتختی قدس نهفته است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس