کد خبر 1361577
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹
نرخ بالای خودکشی در زندان‌های انگلیس

زندان های انگلیس و ولز دارای یکی از بالاترین نرخ های خودکشی هستند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش شورای اروپا که زندان‌های سراسر این قاره را مقایسه می‌کند، زندان‌های انگلیس و ولز در مقایسه با زندان‌های کشورهایی مانند لتونی، آلبانی و لیتوانی یکی از بالاترین نرخ‌های خودکشی را در اروپا دارند.

به گزارش «جاستیس گپ»، زندان‌های انگلیس همچنین در رده «بسیار بالا» از نظر نرخ جمعیت زندانیان به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر در سال ۲۰۲۱ قرار دارند و در کنار ترکیه، گرجستان و جمهوری آذربایجان بیش از ۲۵ درصد بالاتر از میانگین اروپا قرار دارند.

گزارش SPACE I - ۲۰۲۱ که هفته جاری منتشر شد، ۴۹ کشور مختلف در موضوع اداره زندان‌ها در سراسر اروپا را رتبه بندی کرده است.

در انگلیس و ولز در سال ۲۰۲۱ به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، ۱۳۲ زندانی و در اسکاتلند ۱۳۵ زندانی وجود داشت. این نرخ بسیار بالاتر از کشورهای اروپای شمالی مانند سوئد (۵۷ نفر به ازای ۱۰۰ هزار نفر) و نروژ (۵۴ نفر به ازای ۱۰۰ هزار نفر) و همچنین ایتالیا (۹۰ نفر به ازای ۱۰۰ هزار نفر) و آلمان (۷۱ نفر به ازای ۱۰۰ هزار نفر) است.

در مقابل، مجارستان ۱۸۰ زندانی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر، لهستان ۱۷۹، جمهوری آذربایجان ۲۱۶ و گرجستان ۲۳۲ زندانی به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر دارند.

نرخ خودکشی به ازای هر ۱۰۰ هزار زندانی در انگلیس و ولز ۹ بود در حالی که این نرخ برای مثال در آلمان پنج نفر است.

انگلیس و ولز هم برای درصد زندانیان زن و هم برای زندانیان خارجی و هم برای زندانیان بالای ۵۰ سال وضعیت غیر قابل قبولی را داشتند. زندان‌های انگلیس از نظر تراکم افراد زندانی نرخ «بالا»، تا ۲۵ درصد بالاتر از میانگین اروپا را کسب کردند؛ این شاخص مربوط به ازدحام بیش از حد افراد در زندان‌هاست.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس