کد خبر 1361379
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
واکنش وزارت ورزش به موضوع بازنشستگی داورزنی و مرادی

سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون‌ها نسبت به مسائل مطرح شده درخصوص بازنشستگی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، محمد رضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و حمید احمدی سرپرست فدراسیون نکاتی مطرح کرد

به گزارش مشرق، نصرالله پریچهره، درباره شایعات مطرح شده پیرامون بازنشسته بودن حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک اظهار داشت: این مسئله به هیچ‌عنوان حاشیه‌ساز و مشکل‌آفرین نخواهد بود. هدف احمدی برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک است و اگر زمانی وی قصد ثبت‌نام در انتخابات را داشته باشد، در وهله اول باید از سمت خود استعفا دهد و در مرحله بعد با توجه به قوانین مجلس، برگشت به کار داشته باشد. در این صورت است که می‌تواند در انتخابات شرکت کند. احمدی سرپرست فدراسیون است و کار اصلی سرپرستان فدراسیون‌ها طبق ابلاغیه صادره از سوی وزیر ورزش، برگزاری انتخابات به نحو احسن در تاریخ معین است.

وی در توضیح بازگشت علی مرادی به فدراسیون وزنه‌برداری با وجود بازنشستگی گفت: در حال حاضر اداره حقوقی وزارت ورزش صحبتی در این خصوص مطرح نکرده؛ اما این نکته عنوان شد که رای صادره در این خصوص به تجدیدنظر رفته است. با توجه به مکاتبات مقام عالی وزارت و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی معاونت توسعه این وزارت‌خانه، مرادی فعلا شرایط حضور در فدراسیون وزنه‌برداری را تا زمانی که نقض آن اعلام شود، داراست.

وی درباره موضوع بازنشستگی محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال هم گفت: موضوع بازنشستگی کارمندان وزارت ورزش در حوزه معاونت توسعه منابع وزارت ورزش پیگیری می‌شود. این معاونت در خصوص رئیس فدراسیون والیبال مکاتباتی داشته و داورزنی هم در حال ارائه مستنداتی است. در این مبحث اطلاعات ریز در اختیار ندارم و باید از این معاونت سوال شود.

پریچهره با تایید این موضوع که داورزنی در دوره وزارت سلطانی‌فر با کسب مجوز از هیئت دولت در سمت خود ماندگار شد، تصریح کرد: مجوز کسب شده در دوره گذشته وزارت تا زمانی که نقض نشود، معتبر خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    0 0
    مثل همیشه ماستمالی کنید بره دیگه شما که استاد دور زدن قانون هستید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس