کد خبر 1361253
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹
تل‌آویو در محاصره راهبرد هزار زخم از درون - کراپ‌شده

کارشناس مسائل بین الملل نوشت: فضای عمومی جامعه صهیونیستی با همه تلاش‌های زیبانمایی و قدرتمندنمایی، دیپلماتیک، در درون فرسوده و پوسیده است

به گزارش مشرق، هادی محمدی در یادداشتی تحت عنوان «تل‌آویو در محاصره راهبرد هزار زخم از درون» برخلاف امروز که مقامات رژیم موقت صهیونیستی بی‌محابا و بیش از ظرفیت موجودشان، تهدیدافکنی از خود نشان می‌دهند و هرروز برای حمله به مراکز هسته‌ای ایران خط و نشان می‌کشند، رهبران نسل اول این رژیم، با احتیاط سخن می‌گفتند.

این همان مصداق «سگی که زیاد پارس می‌کند، گاز نمی‌گیرد» است. رژیم صهیونیستی هم به جهت سیاسی از چندپارگی ساختارهای قدرت و احزاب سیاسی رقیب و به جهت اقتصادی به دلیل بحرانی بودن کشورهای غربی حمایتگر و به لحاظ امنیتی، به دلیل سردرگمی و بن‌بست در قبال قدرت مقاومت منطقه‌ای که در پیرامون این رژیم سایه افکنده، روبه‌رو است، لذا فضای عمومی جامعه صهیونیستی با همه تلاش‌های زیبانمایی و قدرتمندنمایی، دیپلماتیک، در درون فرسوده و پوسیده است و رجزخوانی‌های هر از گاهی که مقامات رژیم موقت در قبال غزه و گاه در مقابل حزب‌الله و گاه برای حمله به ایران از خود نشان می‌دهند، هنگامی که با بزرگنمایی ماهیت نشست نقب همراه می‌شود، سستی این خانه عنکبوت نمایان‌تر می‌شود.

عملیات‌های فدایی چهارگانه که در دو هفته قبل از بئرالسبع شروع و در الخضیره و سپس در بنی براک ادامه یافت، پنج شنبه ظهر در تل‌آویو تکرار شد. این عملیات‌های چهارگانه که ۱۳ کشته و ده‌ها زخمی از صهیونیست‌ها گرفته، به جز معماهایی که در ابعاد امنیتی و عملیاتی و ابزاری و کارکرد و پیامدهای گوناگون در جامعه صهیونیستی و ساختارهای نظامی و اطلاعاتی به جای گذاشته، یک جنگ کامل ارزیابی می‌شود که مقاومت منطقه‌ای بدون هزینه‌های مادی و خسارت‌های بشری، به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است. این عملیات‌های چهارگانه آنچنان سردرگمی و وحشت و هراسی در دستگاه‌های امنیتی و جامعه صهیونیستی ایجاد کرده که نفتالی بنت را برای تسکین و آرامش‌بخشی به جامعه صهیونیستی وادار به بیانیه‌خوانی کرده است.

آنچه را مجاهدان گمنام فلسطینی به اجرا می‌گذارند، به موازات همه توانمندی‌های مقاومت فلسطینی که راهبرد «هزار زخم از درون» را بر صهیونیست‌ها تحمیل کرده و به‌خوبی نشان داده است که یک رستاخیز هماهنگ و همزمان از عملیات‌های فدایی چهارگانه، همانند «شلیک موج موشکی»، چگونه شیرازه رژیم صهیونیستی را از هم خواهد گسست.

مقامات و نظریه‌سازهای صهیونیست در آرزوهای خود به دنبال اجرای راهبرد هزار زخم از درون علیه ایران و مقاومت منطقه‌ای بودند، که حالا با تصویر معکوس آن در درون رژیم صهیونیستی و در تمامی هم‌پیمانان سازشکار با صهیونیست‌ها، روبه‌رو هستیم.

از عراق تا لبنان و یمن و در رأس آن در فلسطین اشغالی، که قادر نیست با هزاران نیروی نظامی و امنیتی، حریفی برای مجاهدان فلسطینی باشد. عملیات پنج‌شنبه، هم رعدگونه بود و هم جازم و در جوان ۲۹ ساله فلسطینی به نام رعد حازم متجلی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    2 0
    توطئه اختلاف بین ایران و افغان یک گوشزد مهمی برای ما ایجاد کرد. ما باید نفوذ فرهنگی زیادی در افغانستان داشته باشیم. ی برنامه ریزی دقیق و بلند مدت برای کار اقتصادی و فرهنگی در افعانستان. همچنین در آذربایجان و تاجیکستان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس