کد خبر 1361226
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰
زیاد النخاله: شرایط فعلی همانند دوره آغاز سیف القدس است

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگو با شبکه المنار اعلام کرد: عملیات در فلسطین واکنش به اقدامات اشغالگران نیست بلکه وظیفه‌ای است که هر فلسطینی تحت اشغال باید آن را انجام دهد.

به گزارش مشرق، زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این گفتگو تاکید کرد: تصمیم صهیونیست‌ها برای ممنوعیت اعتکاف در مسجد الاقصی با هدف فراهم کردن زمینه تهاجم صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی صورت گرفته است.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین افزود: فلسطینیان گزینه‌های وسیعی در مقاومت دارند، از اینرو به روح تمامی شهدا که باعث شدند فلسطین به میز جامعه جهانی بازگردد، درود می‌فرستم.

به گفته نخاله فلسطینیان می‌توانند کارهای زیادی انجام دهند و عملیات استشهادی دلیلی بر این مدعی است، عملیات شهید رعد، و شهید ضیاء و عملیات نقبل عملیات‌های شاخصی محسوب می‌شوند، در ضمن عملیاتی هم با برنامه ریزی و هدایت گردان جنین و غزه در حال انجام است.

او در بخش دیگری از گفتگویش تاکید کرد: اقدامات اشغالگران در مسجد الاقصی و کرانه باختری جوشش فلسطینیان را افزایش می‌دهد در حالی که ماه مبارک رمضان هم اهمیت خاص به خود را در روند مقاومت نزد مجاهدین و ملت فلسطین دارد.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطینی در رابطه با عملکرد مقاومت در کرانه باختری تاکید کرد: مقاومت در جنین و نابلس با یکدیگر همپوشانی دارند و یکدیگر را تکمیل می‌کنند، از اینرو دشمن صهیونیستی باید همواره منتظر عملیات و اقدامات مقاومت در جنین و نابلس باشد.

او خاطر نشان کرد، شرایطی که برای ملت فلسطین در جنین پیش می‌آید را فلسطینیان غزه نیز باید احساس کنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تهدید کرد: ما به دلیل موج اخراج‌هایی که در شیخ جراح داد و تجاوز به مسجد الاقصی وارد درگیری سیف القدس شدیم، اکنون نیز شرایط همانند دوره سیف القدس است، درگیری ما با دشمن صهیونیست ادامه درد، ما هرگز چشم خود را به روی رخدادهای قدس نخواهیم بست در حالی که شاهد آن هستیم عرب‌ها ما را به حال خود رها کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس