کد خبر 1361080
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۶
کووید-19 در کنست؛ ابتلای وزیر صهیونیست‌ها به کرونا

رسانه‌های صهیونیستی از شیوع کرونا بین مقامات ارشد این رژیم و آزمایش مثبت کرونای مقام ارشد کنست و وزیر امورآموزش این رژیم خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه بعد از ظهر به وقت تهران از شیوع مجدد کرونا بین مقامات ارشد این رژیم در کنست رژیم اسرائیل خبر دادند.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» آزمایش کرونای «یفتال شاشا بیتون» وزیر امور آموزش رژیم اسرائیل و «آوی دیختر» از حزب لیکود مثبت اعلام شد.

گفته شده است که وزیر آموزش صهیونیست‌ها در روزهای گذشته در کنست حضور نداشته، اما دیختر دوشنبه گذشته در کنست بود.

 سخنگویان این دو مقام ارشد صهیونیستی به جزئیات بیشتری از روند سلامتی این دو هیچ اشاره‌ای نکرده‌اند.

این دومین بار است که وزیر آموزش رژیم اسرائیل به کرونا مبتلا می‌شود. چندی قبل دختر وی به کرونا مبتلا شد و شاشا بیتون نیز از او کرونا گرفت و مجبور به اقامت در قرنطینه شد.

چندی قبل دفتر نخست‌وزیری رژیم صهیونیستی اعلام کرد نتیجه آزمایش کرونای «نفتالی بنت» نخست وزیر اسرائیل مثبت شده است.  

ابتلای نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کرونا در حالی صورت گرفت که وی یک روز قبل از اعلام این بیماری  در یک نشست خبری با «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا شرکت کرد.

در خبری مرتبط به جنایات صهیونیست‌ها در ارائه واکسن کرونا به اعراب ساکن فلسطین اشغالی یک رسانه صهیونیستی نوشت، رژیم صهیونیستی که مدعی تزریق بیشترین میزان واکسن «کووید۱۹» به اتباع خود است، همچنان از ارائه این واکسن به فلسطینی‌ها خودداری می‌کند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» گزارش داد تل‌آویو در نوامبر ۲۰۲۰، از شرکت انگلیسی-سوئیسی آسترازنکا ۱۰ میلیون دُز واکسن کرونا سفارش داد اما بعداََ به سراغ واکسن‌های گران‌تر آمریکایی مانند فایزر و مُدرنا رفت.

رژیم صهیونیستی اما آن سفارش ۱۰ میلیون دُزی را لغو نکرد و اکنون این واکسن‌ها در حال ارسال شدن به فلسطین اشغالی است. «ناخمن عاش» مسئول نهاد مقابله با ویروس کرونا در رژیم صهیونیستی گفته در حال بررسی امکان فروش این واکسن‌ها به دیگر کشورها هستند اما بسیار نیز محتمل است که این واکسن‌ها را دور بریزند.

تایمز اسرائیل در این باره نوشت: «شاید صحبت کردن از دور ریختن این واکسن‌ها نوعی موضع‌گیری برای ارسال پیامی به دیگر وزارتخانه‌های اسرائیل باشد، اما شکی نیست که سرنوشت میلیون‌ها دُز واکسن [کرونا]، بلاتکلیف است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
    1 0
    باور نکنید خود اسرائیل کرونا رو ساخته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس