دانشجو نمایه دانشجویان نمایه دانشگاه نمایه

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بسترهای لازم را برای ایجاد پوشش مناسب دانشجویان پزشکی فراهم خواهیم کرد تا بتوانند لباس هایی را با قیمت مناسب خریداری کنند.

به گزارش مشرق،‌ عباس شیراوژن، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با اشاره به تولید لباس ملی در حوزه دانشجویی، گفت: اگر بتوانیم با همکاری کارگروه ساماندهی مد و لباس در وزرت ارشاد بتوانیم عرضه یک سری لباس‌های خوب و متناسب با فضای دانشگاه و دانشجو و رشته‌های علوم پزشکی و خدمت رسانی به بیماران در بیمارستان تهیه کنیم و با قیمت مناسبی همراه با تخفیف‌های ویژه در اختیارشان قرار دهیم، اتفاق مثبتی را در این حوزه رقم زده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

پروتکل‌های بهداشتی دانشگاه‌ها برای ترم حضوری

وی افزود: می‌توان در نمایشگاه‌های مد و لباس، عرضه خوبی در حوزه لباس دانشجویی متناسب با فضای دانشگاه داشت و هم آنکه بتوان تشویق‌های لازم را برای استفاده از لباس مناسب را ایجاد کرد. ما تلاش خواهیم کرد تا بسترهای لازم را فراهم کنیم و دانشجویان یکسری از کدهای پوشش را رعایت کنند و به مرور دانشجویان یکسری از لباس‌هایی که تناسبی با فضای علم و آموزش و درمان را ندارند، خودشان کنار بگذارند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارتخانه تلاش خواهد کرد تا جنبه‌های ایجابی و تشویقی را برای دانشجویان در جهت استفاده از لباس مناسب و متناسب با فضای دانشگاه فراهم کنند و با همکاری اتحادیه، تخفیف‌های مناسبی را در اختیار دانشجویان قرار دهیم.

وی افزود: کلاس‌های دانشگاه به مرور در حال حضوری شدن است و ما باید هر چه سریع‌تر در زمینه پوشش لباس دانشجویی قدم‌های مثبتی را برداریم؛ گرچه با مشکلات مالی و اعتباری هم روبرو هستیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    1 0
    آفرین طرح خوبیه ان شاء الله که با جدیت و با رویکرد مناسب دنبال بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس