کد خبر 1360748
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
غرق شدن

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: سه نفر از اعضای یک خانواده بر اثر ناآشنایی با فنون شنا و غرق‌شدگی در ساحل صخره‌ای دریابزرگ چابهار جان باختند.

به گزارش مشرق، محمود رضا ناصح بامداد یکشنبه در تشریح این حادثه اظهار داشت: جان باختگان، اعضای یک خانواده از مشهد بودند که برای تفریح و گردش به چابهار آمده‌اند.

وی بیان کرد: این خانواده در هنگام مراجعه به دریابزرگ و هنگام بازی یک خانواده چهار نفره بودند که متاسفانه دختر هشت ساله، پسر پنج ساله و پدر ۳۵ ساله این خانواده غرق شدند.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: برادر کوچک‌تر هنگام بازی در ساحل بر اثر موج دریا به داخل آب هدایت و بعد از آن خواهرش سریعا به طرف دریا می‌رود و غرق می شود و بلافاصله پدر و مادر هم برای نجات فرزندان خود به دریا می‌زنند که متاسفانه پدر هم غرق ولی مادر نجات پیدا می‌کند.

وی گفت: پس از اعلام خبر این واقعه در کمترین زمان ممکن پرسنل اورژانس چابهار در محل حاضر شدند و پس از ساعتی جستجو پیکر بی‌جان ۲ نفر از غرق شدگان توسط تیم‌های امدادی بندرچابهار پیدا شد.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون تیم غریق نجات در حال جست و جوی دختر هشت ساله هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    16 0
    اخ خدا چقد سخته
  • علیرضا IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    21 0
    بسیار غم انگیزه نمیدونم به مادر خانواده چ ه گذشته و خواهد گذشت
  • محمدرضا حکیمی فرد IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    13 2
    ساحل دریا بزرگ چابهار اقیانوسی و صخره ای است و اصلا امکان شنا و حتی قایق سواری وجود نداره .حتی بومی ها هم چنین ریسکی نمی کنند . ظاهرش ماسه ای اما بلافاصله صخره های بزرگ پدیدار میشه که زیر امواج آب پنهان هستند و مابین آنها گود و عمیق است . اما دریا کوچک که رو به خلیج چابهار است عمق کمتری داره و خبری از صخره نیست و برای شنا و قایقرانی نسبتاً مناسبه .
  • بانو IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    5 1
    خدااای من جه فاجعه ای این دیگه مادر نیست ،مرده محسوب میشه
  • مجتبی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    6 2
    نفرت دارم از پدر ومادرهایی که وقتی میان توی طبیعت بچه هاشون را کنار رودخونه ،جنگل ،کنارجاده ودریا رها میکنن،بسه دیگه بیخیالی تا چه حد
  • محمدرضا IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 1
    سلام واقعا ناراحت کننده هست من اهل چابهار نیستم ولی چابهار زندگی میکنم دریابزرگ‌ ساحل اقیانوسی و سخره ای ماسه‌ای و بسیار زیبا هست ولی برای شنا کردن بخاطر وجود سخره های سنگی مخصوصا برای مسافرین که نا آشنا هستند مناسب نیست در این ساحل در فصل پلانگتونها در شب نور سبز فسفری تولید میشود که خیلی زیباست . چابهار سواحل ماسه ای زیبایی دارد که برای شنا خیلی مناسبتر هستند
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
    4 0
    کاش مادره هم مرده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس