کد خبر 1360136
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۳
photo_۲۰۲۲-۰۴-۰۸_۰۰-۲۶-۴۰.jpg

موج عملیات های شهادت طلبانه فلسطینیان بر علیه رژیم صهیونیستی ادامه دارد که این مسئله، وضعیت سرزمین های اشغالی را شدیدا امنیتی کرده است.

سروریس جهان مشرق _ پس از عملیات شهادت طلبانه دیشب در قلب تل آویو و حضور گسترده نیروهای امنیتی و ارتش در محل حادثه، مقامات امنیتی از انتشار تصاویر و فیلم نیروهای امنیتی حاضر در محل انتقاد کردند. این مسئله باعث شد که تصاویر چهره نیروهای ویژه و سبک کاری آنها درفضای مجازی منتشر شود.

یونی بن مناحم، کارشناس امنیتی رژیم صهیونیستی در این باره نوشت : صحنه حمله شب گذشته به خیابان دیزنگف از نظر امنیتی میدانی رها شده بود. رسانه ها چهره نیروهای یگان های ویژه و برخی روش های عملیاتی آنها را برای همگان افشا کردند. دیشب هیچ کس رسانه ها را کنترل نکرد و در این باره ضرر زیادی به ما وارد شد. دشمن این محتواها را دنبال می کند و نکات آن را استخراج میکند. پس سانسور بر رسانه ها کجا رفته؟

افتضاح نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

افتضاح نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

افتضاح نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

افتضاح نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی +عکس و فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    5 0
    قیافه هاشون خوب یادمون می مونه.
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    4 0
    این نجاستها را باید در چاه توالت ریخت. ارزش بررسی ندارند.
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    5 0
    خوبه نیروهای ویژه شون رو هم دیدیم ؛)) آخه احمق ها کدوم نیروی ویژه ای چند تا چند تا با کلت کنارهم می ایستن و تفنگ خودشونو رو به ساختمان چند طبقه!! میگیرن / مگه جوخه اعدامه !؟ همینطوری کنارهم ایستادن اونهم با کلت کمری !؟ ؛))) / کافی بود یکی از اون بالا بدون اینکه دیده بشه یه نارنجک دستی بندازه وسط این مثلا نیروهای ویژه !! اسراییلی همشون به فنا می رفتن ؛))) / بعد اون دو تا سرباز ترسو وایستادن پشت در و جرأت ندارن در رو باز کنن برن داخل ، اسم خودشون رو هم گذاشتن نیروی ویژه !! ؛)) / اونهایی که فیلم میگیرن دقیقا چی رو دارن فیلمشو میگیرن !؟ ترسو بودن نیروهای ویژه اسراییلی در برابر یه فلسطینی شجاع رو !؟ خخخ ؛))) / اخ که مردیم از خنده / نیروی ویژه اسراییلی !!؟ ها !!؟
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    3 13
    چمدون پول ها ظاهرا رسیده
  • مهدی اسماعیل پور IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    15 0
    مرگ بر اسرائیل
  • سید محمد یاسین IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    1 0
    آیا به هلاکت رسیده های صهیونی از افسران امنیتی این رژیم کودک کش بودن
  • سید محمد یاسین IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    2 0
    این نیروهاشون احیاناً جزء ضربه مغزی های در موشک بارون اخیر نیستن؟ چرا سراشون پانسمان داره خخخخخخخ میدونم چی گذشتن روسرشون برا خنده گفتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس