کد خبر 1360295
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: اخبار تحلیل‌های منتشر شده ظرف ماه‌ های گذشته، از شیرازه از هم گسیخته و آسیب پذیر رژیم اسرائیل خبر می‌دهند. انبوه گزارش‌ها، اسرائیل را در وضعیت احتضار ترسیم می‌کند؛ چند نمونه را مرور کنید:

مایکروسافت: هکرها به اطلاعات شرکت‌های فناوری دفاعی آمریکا و اسرائیل دسترسی پیدا کرده‌اند.

 شرکت امنیت سایبری اسرائیل، هدف حمله سایبری قرار گرفت. «پورتناکس»، صدها مشتری مهم از شرکت‌های بزرگ مانند شرکت نظامی «اِلبیت سیستمز» را تحت پوشش دارد.

 رئیس‌دفاع سایبری اسرائیل: ما در جنگی هستیم که با سرعت نور جریان دارد. با حملات بی‌امان از طریق شبکه دشمنان گمنام، از ایران و بسیاری از نقاط جهان مواجهیم. این سناریوی ترسناک می‌تواند میلیاردها دلار به اقتصاد ما ضربه بزند. مهاجمان سایبری در جنگ غزه، به ۲۰۰ سرور در اسرائیل نفوذ کردند.

یعقوب ابوالقیان، سرمایه‌دار اسرائیلی که همراه موشه یعلون وزیر دفاع پیشین در انتخابات کنست شرکت کرده بود، به‌خاطر جاسوسی برای ایران، حبس خانگی شد. قبلا «گونن سگو»، وزیر سابق انرژی و امور زیربنایی، با اتهام مشابه، به ۱۱ سال زندان محکوم شده بود.

 آتش‌سوزی و انفجار در کارخانه تجهیزات نظامی در تل‌آویو. انفجارهای مشابهی در پالایشگاه حیفا و کارخانه‌ موشک‌سازی ترومر رخ داده است.

 کشتی اسرائیلی مِرسِر استریت در سواحل عمان هدف قرار گرفت. گفته می‌شود این حمله، پاسخی به حمله اسرائیل علیه فرودگاه الضبعه در شهر القصیر سوریه بود.

بنی گانتس وزیر دفاع اسرائیل: ایران امروز، خطرناک‌تر از آن چیزی است که تاکنون بوده. به‌ طور خاص در جبهه دریایی در منطقه، وضعیت بدتر است. سال گذشته بیش از پنج ضربه پهپادی به کشتی‌ها زده شد. ثبات در منطقه با شبه نظامیانی که صدها پهپاد در اختیار دارند، از بین می‌رود.

 جروزالم پست: ایران به‌درستی می‌گوید که در جنگ سایه با اسرائیل در دریا، برتری دارد.

یونی بن ‌مناحم، تحلیلگر صهیونیست: پهپادهای ایران، سلاحی واقعاً خطرناک و منبع نگرانی همیشگی برای اسرائیل هستند. پهپادها ماهیت نبرد هوایی را در منطقه تغییر داده‌اند و نقشی مهم در نبرد ایران و متحدانش علیه اسرائیل خواهند داشت. ایران، متحدان خود در عراق، سوریه، لبنان و غزه را هم مجهز کرده است.

شبکه صهیونیستی آی 24: ایرانی‌ها، تجهیزات نظامی و مخابراتی پیشرفته‌ای دارند. قدرت سایبری ایران، با آمریکا مقایسه می‌شود. آنها سالهاست به لایه‌های مختلف اطلاعاتی اسرائیل نفوذ کرده‌اند.

 «اورن گورن» خدمتکار خانه «بنی گانتز» وزیر جنگ اسرائیل، به اتهام جاسوسی برای ایران دستگیر شد. او با یگان سایبریBlack Shadow ارتباط داشت.

مارتین وان کریفلد، مورخ صهیونیست: اسرائیل از هم خواهد پاشید، جنگ علیه فلسطینیان شکست خورده و در پایان آن، اسرائیل نابود خواهد شد. ارتش، به‌خاطر نادانی فرماندهان، فرار وسیع سربازان از خدمت، رواج مواد مخدر و قاچاق آن در میان نظامیان در حال فروپاشی است.

اسحاق بریک فرمانده ارشد نیروهای ذخیره: ارتش اسرائیل، ضعیف‌تر از چیزی است که وانمود می‌شود و آمادگی ورود به جنگ با ایران را ندارد. در صورت وقوع جنگ، شاهد اصابت سه هزار موشک و صدها پهپاد با تلفات و خسارات سنگین خواهیم بود. ارتش، آماده جنگ در چند جبهه نیست. جنگ، اسرائیل را به ده‌ها سال قبل برمی‌گرداند. اسرائیل در مسیر نابودی است. این، پیش‌ بینی از روی خشم نیست، حقیقتی انکارناپذیر است.

 روزنامه ‌هاآرتص: زوال اسرائیل نزدیک‌تر از آن چیزی است که می‌پندارید و رفتارهایش، گواهی مرگش را امضا می‌کند. از رفتارهای آپارتایدی ناگوار در داخل و وضعیت اجتماعی سیاسی و ژئوپلیتیک بسیار شکننده بگیرید، تا احتمال جنگ که می‌تواند با شلیک هزاران موشک از چند محور، کار اسرائیل را یکسره کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس