آغاز خرید حمایتی مرغ مازاد در همه استان‌ها/ تولیدکنندگان نگران نباشند

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه خرید حمایتی مرغ از سه روز گذشته در استان‌های تولیدکننده عمده آغاز شده است، گفت: تولیدکنندگان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

به گزارش مشرق، «محسن سلامی» درباره اخباری مبنی بر اینکه مرغ روی دست تولیدکنندگان باقیمانده است، افزود: از یک ماه گذشته تاکنون تولید مرغ رو به افزایش بوده بنابراین از زمانی که مشکل مازاد مرغ در کشور مطرح شد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور از سه روز گذشته عملیات خرید را در چهار استان پرتولید مانند گلستان، گیلان، مازندران و ایلام آغاز کرده است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: اکنون نیز بخشنامه خرید حمایتی مرغ مازاد از تولیدکنندگان سراسر کشور به ادارات جهاد کشاورزی و ادارات پشتیبانی امور دام استان ها ابلاغ شده است بنابراین تولیدکنندگان هیچ دغدغه ای نداشته باشند. 

وی اظهارداشت: مرغ مازاد به هر میزان که باشد، شرکت پشتیبانی امور دام کشور این محصول را به قیمت مصوب از تولیدکنندگان خریداری می کند بنابراین هر تولیدکننده ای که تصور می کند نمی تواند مرغ تولیدی خود را در بازار به فروش برساند با مراجعه به اداره کل پشتیبانی استان خود و طبق روال سنوات گذشته با نرخ های مصوب خریداری خواهد شد.

سلامی با تاکید براینکه هیچ محدودیتی برای تحویل گیری و خرید مرغ مازاد تولید داخل نداریم گفت: نرخ مصوب برای هر کیلوگرم مرغ ۳۰ هزارتومان و برای نژاد آرین ۳۳ هزار و ۳۶۰ تومان تعیین شده است و تولیدکنندگان می توانند با این نرخ ها تولیدات خود را تحویل ادارات کل پشتیبانی استان بدهند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه وضعیت ذخایر گوشت مرغ کشور تکمیل است گفت: وقتی مرغ داخلی با مازاد تولید روبروست به این معناست که ذخایر ما اشباع است و مشکلی در خصوص ذخایر محصولات پروتئینی در شرکت پشتیبانی امور دام نداریم.

به گفته وی، از ابتدای اسفندماه سال ۱۴۰۰ تاکنون نیز برای تنظیم بازار گوشت مرغ، بیش از ۵۰ هزارتن مرغ منجمد به بازار سراسر کشور با قیمت مصوب کیلویی ۲۰ هزارتومان عرضه شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    1 0
    بله راست میگه !! تولید کنندگان فقط نگران نباشند چون مردم مصرف کننده مجبورن هر قیمتی آقایون گذاشتند مرغ رو بخرند / همه اش شده تولید کننده و بس مصرف کننده و توان اونها انگار در برنامه ریزی ها و قیمت گذاری های آقایان در نظر گرفته نمی شود / مصرف کننده گران خرید بدرک تولید کننده ها حالشون و حال گیبسون خوب باشه / وقتی دولت بیاد مرغ رو از تولید کننده ۳۳۰۰۰ تومن بخره مصرف کننده باید احتمالا بالای ۳۵۰۰۰ تومن مرغ رو بخره / در نظر این آقایون مسئول جهاد کشاورزی اینطوری جا افتادن که تولید برای تولید کننده باید اقتصادی باشه کانه تولید کننده ها تا حالا داشتند برای رضای خدا و بی مزد و بی منت و بی سود!! داشتند تولید میکردند ؛)) / خیلی خوب نوبت ما مردم هم میشه امروز به بهانه اینکه صرفه اقتصادی برای تولید کننده ندارد و مرغ و.. رو گران میکنند فردا هم بالاخره انتخابات مجلس در پیشه اون روز هم برای ما صرفه اقتصادی نخواهد داشت که به بعضی ها!! رأی بدیم
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 1
      قبلا با این روش رای دادی که الان ناله می‌کنی! اگه راهکار داری بگو و الا مرغ مفت خبری نیست.
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      1 0
      آقایون نماینده مجلس یازدهم که نشستید در برابر این گرانی ها سکوت کردین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که فرا رسید با صندلی هاتون در مجلس خداحافظی کنید چون دیگه خودتون رو بکشید هم به شما رأی نمی دیم / با شندرغاز یارانه ای که می‌خواین افزایش بدین و به مردم بدین می‌خواین همه این گرانی ها رو جبران کنید !!!!!؟ ؛)) / بعضی ها راست میگفتند که یکدست شدن مجلس و دولت از نظر سلیقه و جبهه سیاسی به صلاح نیست منتها ما مردم خواب بودیم / وقتی وزیر جهاد کشاورزی از بدنه مجلس انتخاب بشه هر کاری بکنه ولو برخلاف منافع مردم هم باشه خیالش راحته که توسط این مجلس زیر سوال نمی ره / آقایون مجلسی تصمیم بر حذف ارز ترجیحی رو بتوان واگذار کردند که از پیامدهای سیاسی این تصمیم در انتخابات آتی مجلس در امان باشند / اما ما مردم ایندفعه حواستون جمع هست / بالاخره باید یه نماینده هایی انتخاب کنیم که ترمز برخی تصمیمات اشتباهی که فشار اقتصادی بمردم وارد میکند رو بکشند
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      1 0
      آقایون نماینده مجلس یازدهم که نشستید در برابر این گرانی ها سکوت کردین انتخابات دوازدهمین دوره مجلس که فرا رسید با صندلی هاتون در مجلس خداحافظی کنید چون دیگه خودتون رو بکشید هم به شما رأی نمی دیم / با شندرغاز یارانه ای که می‌خواین افزایش بدین و به مردم بدین می‌خواین همه این گرانی ها رو جبران کنید !!!!!؟ ؛)) / بعضی ها راست میگفتند که یکدست شدن مجلس و دولت از نظر سلیقه و جبهه سیاسی به صلاح نیست منتها ما مردم خواب بودیم / وقتی وزیر جهاد کشاورزی از بدنه مجلس انتخاب بشه هر کاری بکنه ولو برخلاف منافع مردم هم باشه خیالش راحته که توسط این مجلس زیر سوال نمی ره / آقایون مجلسی تصمیم بر حذف ارز ترجیحی رو بدولت واگذار کردند که از پیامدهای سیاسی این تصمیم در انتخابات آتی مجلس در امان باشند / اما ما مردم ایندفعه حواسمون جمع هست / بالاخره باید یه نماینده هایی انتخاب کنیم که ترمز برخی تصمیمات اشتباهی که فشار اقتصادی بمردم وارد میکند رو بکشند
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    باید با نخریدن همه کالاهای ریز ودرشت تا یک مقطع مشخص همه حرامخواران بی اصل ونسب رو به زمین گرم بزنند. ونابود کنند تا هم دلشون خنک بشه هم بازار بی غیرتی وحرامزادگی به تعادل منطقی برسه. انشاءاله
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
    0 0
    رای هیچوقت نباید بدین هیچ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس