استاندار تهران از تشکیل کمیته اضطرار آلودگی هوا تا ساعاتی دیگر خبر داد 

استاندار تهران گفت: با توجه به اینکه اختیار و مسئولیت این موضوع با کمیته اضطرار آلودگی هوا استان است، به همین منظور جلسه‌ این کمیته تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

به گزارش مشرق، محسن منصوری، با حضور در نماز جمعه شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند، پس از دیدار چهره به چهره با مردم این شهر در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت آلودگی هوا در استان تهران اظهار داشت: با توجه به اینکه اختیار و مسئولیت این موضوع با کمیته اضطرار آلودگی استان است، به همین منظور جلسه‌ این کمیته تا ساعاتی دیگر با حضور نماینده دستگاه های مختلف تشکیل خواهد شد.

وی افزود: بر همین اساس به منظور اتخاذ تمهیدات لازم، شاخص‌ها و آخرین نقشه های هواشناسی و مطالعاتی که دستگاه ها ارائه خواهند داد مورد بررسی قرار گرفته و اطلاع رسانی در خصوص مصوبات کمیته نیز صورت  خواهد گرفت.

منصوری همچنین در خصوص سفر رئیس جمهور به شهرستان‌های استان تهران در ماه مبارک رمضان گفت: تاکنون جزئیات برنامه‌های سفر مشخص نشده و بر اساس  هماهنگی‌های لازم شهرستان‌هایی که مقصد رئیس جمهور باشد را از قبل اعلام خواهیم کرد.

استاندار تهران تاکید کرد: در خصوص مشکلات بخش رودهن نیز پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم این مشکلات را برطرف نمائیم.

گفتنی است استاندار تهران با حضور در نماز جمعه این هفته بخش رودهن و با برپایی میز خدمت به دیدار چهره به چهره با اهالی این بخش و بررسی مشکلات مطروحه توسط آن‌ها پرداخت.

از جمله مشکلات مطرح شده در طی این دیدارها می‌توان به مشکل آب، برق، گاز، مخابرات، مالیات، راه و شهرسازی، خدمات شهری، آموزشی، درمانی، رفاهی، خدماتی و...اشاره کرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس