کد خبر 1359946
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۰
واکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات تل‌آویو

جنبش مقاومت فلسطین، حماس در بیانیه‌ای به تیراندازی در مرکز تل‌آویو که در جریان آن دو نفر کشته و ۸ نفر دیگر زخمی شدند واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق؛ جنبش حماس بامداد جمعه به تیراندازی چند ساعت پیش در مرکز شهر «تل‌آویو» که در جریان آن ۲ صهیونیست کشته و ۹ صهیونیست دیگر زخمی شدند واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: «این عملیات، پاسخی طبیعی و مشروع به تشدید جرائم اشغالگران علیه ملت ما، سرزمین ما، بیت‌المقدس و مسجد الاقصی است.»

جهاد اسلامی فلسطین هم در بیانیه‌ای از این عملیات استقبال کرد. در بیانیه این گروه آمده است: «عملیات استشهادی که در عمق رژیم صهیونیستی و در قلب تل‌آویو صورت گرفت را تبریک می‌گوییم. دشمن صهیونیستی در حال پرداختن بخشی از هزینه‌های مربوط به جرائم خود و اقدامات تروریستی ساکنانش علیه مردم ما در بیت‌المقدس و کرانه باختری است. بازگشت این عملیات‌ها در عمق صهیونیسم نتیجه طبیعی تجاوزگری رژیم صهیونیستی است که از همه مرزها عبور کرده است.»

اخیرا عملیات‌های شهادت‌طلبانه در عمق فلسطین اشغالی افزایش یافته است؛ دوم فروردین ماه در جریان حمله با چاقو در شهر «بئر السبع» در جنوب فلسطین اشغالی، چهار صهیونیست به هلاکت رسیدند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ش. AE ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    تا خودتون نخواهید هیچ چیز درست نمی‌شود تا خودتون آستین بالا نزنید هیچ کس برای شما دل سوزی نمکند تا چند سال خفت
  • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    احسنت ، خسته نباشید!!
  • رضا DE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 2
    منکر جنایات دولت اسرائیل نمیشم ولی باعث تاسف هست که بعضیا از حمله این فرد به شهروندای غیرنظامی و بی گناه تقدیر میکنن.
    • US ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      غیر نظامی بودن؟ پس چرا خوشحالی میکنن مگر غیر نظامیان دخلی به رژیم صهیونیستی دارن؟
    • حمیدرضا IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      2 1
      *** تأسف آنجاییکه فردی به یک باره موجب جرح و قتل دیگران شود .... نه اینکه خون زن و بچه و پیر و جوان یک ملت را در شیشه میکنند .. زندان و جرم و جنایت انجام نشده ندارند ..‌. حال جوانانی دفاع مشروع در مقابل سرزمین شأن انجام دادند این عمل شرم داره و حمایتت کنندگان موجبات تاسف دیگران میشوند ‌‌. تأسف برای سکوت کنندگان و بی تفاوت های جنگ یمن هست برای دیدن صحنه پنهان شدن پدر در پشت سنگی و تیر خوردن بچه نحیف 10 ساله بدون پناه هست .. برای بی توجهی سالیان سال به گریه و زاری مادران و پدران فلسطینان هست . نظر دهنده محترم تأسف برای انروزی بود که همین شهید عزیز و بچه های محل هاش در مقابل سلاح اتوماتیک سنگ قلاب داشتند و هیچ صدا و حامی نداشتند .. امروز بلطف خدا خاطرشان عزیز راهشان ادامه دار است روحش شاد .
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۰
      0 0
      حمیدرضا دوست من شما مثل اینکه متوجه اوضاع فعلی نیستی. صهیونیستا از هر ترفندی استفاده میکردن برای ضربه زدن چون اعتقادی به انسانیت نداشتن. شما داری میگی چون اونا اینکارو کردن پس بقیه هم باید همین بلارو سرشون بیارن ؟ نباید یه فرقی بین مردم فلسطین که اتفاقا خواسته شون به حق هست با اشغال گران باشه؟؟؟ خواهشا اینو جواب بدین. سوال من اینه کسی که در اون مکان به دنیا اومده و به هر دلیلی نتونسته از اونجا مهاجرت کنه چون که از مردم صهیونیسته پس حکم ش مرگه؟ نظامیان رو همیشه با غیر نظامیان جدا کنید. اگر انیطور باشه باید بگیم مردم آمریکا هم باید همه شون کشته بشن چون سالها پیش به زور سرزمین بومیان و سرخپوستان رو غصب کردن امیداورام این نظر چاپ بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس