توقف فولاد در اولین گام/ فرار یک امتیازی الغرافه با استراماچونی

دیدار تیم‌هاس فولاد خوزستان و الغرافه قطر در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با تساوی بدون گل تمام شد.

به گزارش مشرق، تیم‌های فولاد خوزستان و الغرافه قطر از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه عبدالله فیصل شهر جده و در چارچوب هفته اول مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه اول تقابل جواد نکونام و آندره‌آ استراماچونی چنگی به دل نزد و شاهد نمایش خوبی از سوی ۲ تیم نبودیم. هر ۲ تیم بازی فیزیکی و محتاطانه و در عین حال پراشتباهی را به نمایش گذاشتند.

توقف فولاد در اولین گام/ فرار یک امتیازی الغرافه با استراماچونی

در نیمه‌ی دوم فولاد با عطش بیشتری برای گلرنی کار را آغاز کرد و یکی ۲ موقعیت نصفه و نیمه برای نماینده کشورمان به دست آمد اما حاصلی نداشت. موسی کولیبالی در دقیقه ۷۷  فرصت خوبی داشت اما با بی‌دقتی فرصتش را به هدر داد. شیمبا نیز در دقیقه ۸۶ توپ را در موقعیتی عالی به تیرک دروازه کوبید تا شانس هم با فولاد یار نباشد.

تیم قطری هم صرفا برای کسب تساوی در میدان حاضر شده بود و فقط یک بار روی بک ضدحمله روی دروازه شهاب گردان خطر ایجاد کردند که به گل منجر نشد.
سعید عزت‌اللهی، ستاره ایرانی و ملی‌پوش الغرافه از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و یک کارت زرد از داور دریافت کرد. شیخ دیاباته نیز به دلیل مصدومیت نتواتست به میدان برود.

با این تساوی هر ۲ تیم یک امتیازی شدند و پیش از بازی آهال ترکمنستان و شباب الاهلی امارات در صدر جدول جای گرفتند.

ترکیب ابتدایی فولاد:
 گردان، موسی کولیبالی، عارف آقاسی، مهدی شیری، وحید حیدریه، حمید بوحمدان، محمد آبشک، محمدرضا عباسی، ساسان انصاری، آرش رضاوند و لوسیانو پریرا.

ترکیب ابتدایی الغرافه:

یوسف حسن، تمیم ال‌موهزا، المهدی علی، موعید حسن، امرو سانگ، گابریل پرز، سعید عزت‌اللهی، احمد علا، همام امین، مهدی طهرات و صوفیان هانی.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس