کد خبر 1359936
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
سرمربی پاختاکور: اشتباهات فردی و از دست دادن تمرکز دلیل باخت‌مان به سپاهان بود

سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان دلیل باخت این تیم مقابل سپاهان را از بین رفتن تمرکز بازیکنانش دانست.

به گزارش مشرق، اسلاوچه ووینسکی سرمربی تیم فوتبال پاختاکور ازبکستان پس از باخت ۳ بر یک شب گذشته (پنجشنبه) مردانش برابر سپاهان در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، به خبرنگاران گفت: به نظر من عملکرد تیم ما در این بازی را باید به دو بخش تقسیم کرد. در نیمه نخست ما تیمی بودیم که بازی را تحت کنترل داشت، گل زد و به خوبی بر توپ و میدان مسلط بود. در نیمه دوم اما به خاطر دو اشتباه فردی در حالی که بازی داشت بر وفق مرادمان پیش می‌رفت، شرایط به ضررمان تغییر کرد و حریف دو گل زد. بعد هم آنها گل سوم را زدند.

سرمربی نماینده ازبکستان درباره دلیل شکست مردانش اظهار داشت: ناآمادگی جسمی و ذهنی هر دو دست به دست هم دادند تا این اتفاق رخ دهد. به نظر من تنها دلیلی که می‌توان برای اشتباهات‌مان در این بازی بیاوریم، از دست رفتن تمرکز بازیکنان بود که برای ما بسیار گران تمام شد وگرنه بازیکنان‌مان تا انتهای مسابقه جنگیدند و من به این خاطر قدردان زحمات‌شان هستم.

ووینسکی در پایان اظهار داشت: بازی بعدی‌مان مقابل التعاون عربستان است که آنهم بازی آسانی نیست. رقابت در گروه ما بسیار فشرده است و نتیجه گرفتن در آن سخت خواهد بود. من قبل از بازی هم این را گفته بودم. ما در این گروه با تیم‌های قدرتمند طرف هستیم.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا به جز سپاهان، ‌پاختاکور و التعاون، تیم الدحیل قطر هم حضور دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    0 0
    اوضاع مربیگری تو آسیا کلا داغونه....طرف تا میبازه، زمین و زمان رو به هم ربط میده تا روی باختش ماله بکشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس