کد خبر 1359892
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹
سپاهان و پاختاکور

دیدار دو تیم سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان با پیروزی ۳ بر یک شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در آغاز لیگ قهرمانان آسیا دو تیم سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان از گروه C این رقابت‌ها از ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه عبدالله القاسم شهر بریده به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۳ بر یک سپاهانی‌ها به پایان رسید.

گل‌های این بازی را شهریار مغانلو(۴۹ و ۵۵)‌ و سیدمحمدرضا حسینی(۷۰)برای سپاهان و دراگان چران(۲۸) برای پاختاکور به ثمر رساندند.

فیلم/ خلاصه دیدار پاختاکور ۱ - سپاهان ۳

این دیدار با حملات و مالکیت توپ سپاهانی‌ها آغاز شد اما در برخلاف جریان بازی پاختاکور روی یک حرکت تمرین شده و سانتر از جناح راست با ضربه دراگان چران در دقیقه ۲۹ گلزنی کرد تا نیمه اول را با این گل به پایان برساند.

در ادامه نیمه اول فشار سپاهانی‌ها بیشتر شد و در مهم ترین موقعیت ضربه محمدرضا حسینی در یک فرصت خوب در محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان پاختاکور همراه شد. نیمه اول این دیدار با برتری ازبکستانی‌ها به پایان رسید.

در نیمه دوم سپاهانی‌ها فشار بیشتری روی دروازه حریف خود آوردند تا این‌که در دقیقه ۴۹ روی سانتر سروش رفیعی از روی نقطه کرنر و ضربه سر پای شهریار مغانلو طلایی‌پوشان به گل تساوی رسیدند.

در ادامه حملات سپاهانی‌ها در دقیقه ۵۵ سانتر فرشاد احمدزاده روی سر محمد نژادمهدی و پاس او در مقابل دروازه به مغانلو رسید و در نهایت ضربه مغانلو وارد دروازه پاختاکور شد تا طلایی‌پوشان نتیجه را برگردانند و از حریف پیش بیفتند.

نفوذ دانیال اسماعیلی فر در دقیقه ۷۰ و پاس او به محمدرضا حسینی با ضربه بغل پا و زیبای این مهاجم سپاهان در گوشه دروازه سویونوف قرار گرفت و سپاهانی‌ها به سومین گل خود رسیدند.

پس از کامبک شاگردان نویدکیا، پاختاکور سعی در جبران گل خورده داشت اما ناموفق بود تا این دیدار در نهایت با همین نتیجه به پایان برسد و سپاهانی‌ها به اولین پیروزی خود در اولین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Rzh IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
    2 0
    طرفدار پرسپولیس هستم.ارزوی موفقیت برای سپاهان و فولاد را در کشور عربستان را دارم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس