کد خبر 1359517
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۵
طالبان حمله تروریستی مشهد را محکوم کرد

سخنگوی طالبان در پیامی حمله به طلاب در حرم مطهر رضوی را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «ذبیح‌الله مجاهد» سخنگوی مرکزی طالبان حمله تروریستی مشهد را محکوم کرد.

مجاهد در پیامی نوشت: «امارت اسلامی حمله بر عبادتگاه و روحانیون در کشور ایران را محکوم می‌نماید. این کار ربطی به افغان‌ها و افغانستان ندارد.»

طالبان حمله تروریستی مشهد را محکوم کرد

به گزارش مشرق، در پی حمله یک ضارب مسلح در حرم مطهر رضوی مصادف با سوم رمضان المبارک، کاربران، فعالان و شخصیت‌های مختلف افغانستان آن را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • نیما IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 4
    به خاطر همین است که می گوییم جنگ طالبان با داعش جنگ حق و باطل است طالبان در این نبرد حق و داعش باطل است
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    ربطی به افغان ها ندارد فقط اینکه یک افغان این حمله رو انجام داده
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    14 0
    از اونجاکه مدام میگن قاتل ازبک تبار بوده و به هویت افغانیش اشاره نمیکنند و افغانیشو حذف میکنند و نمیگند افغانیه ازبک تبار. البته تو ازبک تبارشم شکه اخه افغان ازبک تبار میاد ایران چی کنه ! تبارشم مطمینم یه چیز دیگه ازافغانهاست .فهمیدم چه جایگاه والایی داری برادر طالب و جدیدا جز خطوط قرمزمان شدی باشد جان برادر شما این کار را نکرده ای ولی.... نقطه چین.... انقدر مردمتو تو کشورما نفرست . بیا برشون دار برو .خسته شدیم از دست شماها . اخه ده میلیون افغانی چرا توکشورمن باید باشند ؟! ادم باش .بیا دست مردمتو بگیر ببر .
  • سید فروزان CH ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 4
    دقیقا این حرکت تروریستی ربطی به افغان‌ها ندارد ،در این میان تویتئر نماینده شازند در مجلس جای تعجب دارد ،آیا این شخص آگاهانه و بدستور کسانی در داخل با خارج این پیام نژاد پرستانه را نوشته یا از روی حماقت ،که در اینصورت وجود ابلهان و احمق‌ها در مجلس قابل قبول نیست
  • IR ۰۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 3
    خار چشم غرب پرستا خوب اربابتون با دمپایی ابری تحقیر کرد اون کسانی که حمله به طلاب شیعه سنی مشهد گلستان طراحی کردن به زودی مورد خشم ملت ایران قرار میگیرن
  • رضا IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    داستان ما با افغانستانی ها اینجوریه: فرض کن آذربایجانی های ایران با حکومت مشکل پیدا کنن کوچ کنن به ترکیه. حالا این افراد ابزار قدرت ایران می شن یا ترکیه؟ البته که برقراری نظم تو مبدا مهاجرت از مقصد که مهاجرین قید و بند بیشتری دارن مشکل تره.
  • مسعود دیپلمات IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    4 0
    وقتی می گوید عبادتگاه و نه مسجد، مفهومش این است که با شیعیان مشکل دارد.
  • ایرانی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    2 0
    لطفا نظرمو چاپ کنید ممنون. دوستان کمی تامل کنید . ماجرا از طرف کشورهایی داره مدیریت میشه که بعد از داعش و النصره و ... بی نتیجه موندن. با تفرقه اندازی همزمان 2 کشور رو میخواد درگیر کنه و در نهایت شیعه و سنی رو. یعنی هدف اصلی همون شیعه و سنی هست. و حتی فراتر از اون درگیر کردن شیعه و سنی در داخل ایران. دشمن وقتی بعد از داعش و النصره و گروه های تکفیری نتیجه نگرفت بهترین موقعیت برای ضربه زدن رو افغانستان انتخاب کرد که هم هم مرز با ماست و هم تعداد اهل سنت در اون زیاده. لطفا با هوشیاری بیشتری در فضای مجازی و واقعی اوضاع رو دنبال کنید. ممنون
  • محمدعلی IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    7 1
    خیلی خبیثه، بجای استفاده از واژه حرم، زیارتگاه یا مسجد... عبادتگاه میگه...چون این ملعونا زیارت ما را عبادت ائمه می دانند بعدش میگه روحانیون، روحانیون چی؟ مسلمان؟ مسیحی؟ یا روحانیون عبادتگاه! فتأمل!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس