کد خبر 1359438
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
سوءقصد به جان ماموران منابع طبیعی مریوان ناکام ماند

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان گفت: افراد سودجو به ماموران منابع طبیعی و کارشناسان دادگستری مریوان سوقصد کردند، که این اقدام آنها ناکام ماند.

به گزارش مشرق، پیمان فتاحی روز چهارشنبه اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان به منظور کارشناسی پرونده یکی از متخلفان حریم منابع طبیعی به همراه سه نفر از کارشناسان دادگستری، به روستای سردوش مریوان عزیمت کردند.

وی اضافه کرد: پس از بررسی‌ها و در حین انجام کارشناسی، تیم منابع طبیعی و دادگستری به وسیله اسلحه شکاری (ته پر ) مورد تیراندازی قرار گرفت که ترکش تیراندازی به یکی از همکاران اداره برخورد و وی را مصدوم کرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان اضافه کرد: تحقیقات برای شناسایی ضارب ادامه دارد و این اداره تا حصول نتیجه و دستگیری ضارب و تحویل به قانون پیگیر خواهد بود.

از مساحت ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار هکتاری استان کردستان، بیش از ۶۰ درصد آن شامل یک میلیون و ۵۸۷ هزار هکتار را مراتع و جنگل تشکیل می‌دهد از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

شهرستان مرزی مریوان با ۱۵۳ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۲۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    1 0
    یکی از مهمترین ابزارهای حفاظت کلاهخود فلزی و تهیه جلیقه ضد گلوله برای تمامی ماموران انتطامی و یگان های ویژه است. که امیدواریم درداخل بشکل خود اتکایی ساخته و جان تمام ماموران بهتر حفظ بشه.
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    3 0
    بگیرند و به قانون بسپارند . این بی خرد کم عقل را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس