سوریه اقدامات اشغالگران را محکوم می کند

سوریه حملات و اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم کرد.

به گزارش مشرق به نقل از سانا، سوریه حملات و اقدامات وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم و اعلام کرد که دمشق بر حمایت از مردم فلسطین و حق آنها برای ایجاد کشور مستقل به پایتختی قدس تاکید می کند.

وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای گفت: سوریه حملات و سرکوب های وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه مردم فلسطین را در سرتاسر سرزمین های اشغالی فلسطین از جمله هجوم شهرک نشینان به محوطه مسجد الاقصی و محدود کردن رفت و آمد نمازگزاران در ماه مبارک رمضان، به شدت محکوم می کند.

در این بیانیه آمده است: حملات خودسرانه صهیونیستها علیه شهروندان فلسطینی جنایتی است که با قوانین بین‌المللی، مشروعیت حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد و مجمع عمومی در تضاد است.

وزارت امور خارجه سوریه اعلام کرد: سوریه از جامعه بین‌المللی می‌خواهد که به مسئولیت‌های خود در قبال مردم فلسطین عمل، و از آنها محافظت کند، قطعنامه‌ های مشروعیت بین‌المللی مرتبط با موضوع فلسطین را اجرا و این جنایات اسرائیل را فورا متوقف کند.

وزارت خارجه سوریه در پایان تاکید کرد: سوریه بر حمایت خود از مردم فلسطین، حق آزادی، استقلال و ایجاد کشور مستقل آنها به پایتختی قدس تاکید می کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    دیگ به دیگچه میگه روت سیاه لااقل او با مردم خودش اینکار نمی کنه تو که به مردم خودت هم رحم نکردی و پای دیگر کشورها را برای سرکوب مردم به کشورت باز کردی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس