کد خبر 1358832
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
روسیه عقب نشینی نکرده است/ رایزنی وزرای خارجه کشورهای ناتو

دبیرکل ناتو امروز با اعلام رایزنی ۲ روزه وزرای خارجه کشورهای عضو این سازمان در حمایت از اوکراین گفت: روسیه عقب نشینی نکرده است، بلکه نیروهای خود را تغییر مکان داده است.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آناتولی، ینس استولتنبرگ دبیرکل ناتو امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: روسیه عقب نشینی نکرده است، بلکه نیروهای خود را تغییر مکان داده و انتظار داریم حملات با هدف تصرف دونباس ادامه یابد. تجهیزات نظامی پیشرفته ای را در اختیار کی‌یف قرار خواهیم داد.

به گزارش اسپوتنیک، دبیرکل ناتو در این باره اضافه کرد: وزرای خارجه کشورهای ناتو ۶ و ۷ ماه آوریل (چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری) درباره حمایت های بیشتر از اوکراین گفتگو می کنند.

ینس استولتنبرگ در این باره اضافه کرد: شرکای ناتو مصمم هستند حمایت تسلیحاتی بیشتری از اوکراین ارائه کنند. در هفته‌ های آینده، منتظر فشار بیشتر روسیه در شرق اوکراین هستیم.

وی در ادامه ادعا کرد: تحریم‌ های اقتصادی بی‌ سابقه‌ ای را علیه روسیه وضع و حمایت خود را از اوکراین اعلام می کنیم. رئیس جمهور روسیه مسئول تلفاتی است که در اوکراین شاهد آن هستیم!

این در حالیست که محور غربی به بهانه عملیات ویژه نظامی روسیه که از ۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز شد، سیاست تقابلی جدیدی را علیه مسکو در پیش گرفته اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
    10 0
    بالاخره یکی در ناتو فهمید که روسیه عقب نشینی نکرده است اگر چه پس از دو روز تفکر و تمرکز. بی دلیل نیست که این را کرده اند رئیس ناتو.
    • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      4 0
      اونا فهمیدن ولی غربگدای خنگ همینم قبول نخواهند کرد و میگن این طرف برای جناب پوتین کار میکنه!!! خخخخخ
  • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
    0 0
    اللهم العجل لولیک الفرج ________ (فارغ از متن این خبر) لطفا برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم ______ اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس