کد خبر 1358310
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
لاوروف: حادثه شهر بوچا «یک حمله ساختگی دیگر» علیه روسیه است

لاوروف حادثه شهر بوچا در اوکراین را "صحنه‌سازی" و «یک حمله ساختگی دیگر» علیه روسیه خواند.

به گزارش مشرق، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در دیدار با مارتین گریفیتث، معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه، گفت گفت: روز گذشته، پس از آنکه پرسنل نظامی روسیه طبق برنامه‌ریزی‌ها این مکان را ترک کردند، یک حمله ساختگی دیگر در شهر بوچا در منطقه کی‌یف انجام شد. لاوروف همچنین گفت که غرب و اوکراین در حال پخش ویدیوهای «صحنه‌ سازی شده» از بوچا در رسانه‌ها هستند.

لاوروف افزود: «ما درخواست جلسه فوری شورای امنیت در مورد این موضوع خاص را داشتیم، زیرا در چنین اقدام تحریک‌آمیزی، تهدیدی مستقیم برای صلح و امنیت بین‌المللی می‌بینیم».

لاوروف افزود: با تأسف فراوان، تلاش ها برای سیاسی کردن مسائل انسانی و حتی گمانه زنی در مورد آنها متوقف نمی شود.

مارتین گریفیتث، معاون دبیرکل سازمان ملل متحد در امور بشردوستانه، به سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه پیشنهاد داد تا در جلسه روز دوشنبه درباره توقف های بشردوستانه در اوکراین صحبت کند.

این مقام سازمان ملل گفت که می‌خواهد در مورد مکث‌های بشردوستانه بحث کند و افزود که امکان اعلام آن در مناطق کی‌یف، چرنیهیو و خرسون وجود دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی آقائیان یسار IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 2
    ازفیلم های پخش شده بسیار مشخص وتابلو هست ساختگی می باشد. چون ازهیچ کدام از جنازه هایی که بودند یک قطره خونی وجود نداشتند.گویا همگی اینان را برای نمایش ساختگی انجام دادند . نیازی به دقت کردن هم نیست. فوق العاده مشخص است ساختگی هست. این فیلم به تنها چیزی که نمی ماند به قتل عام هست. بسیار هم ناشیانه ساخته شده، مگرممکن است این همه جنازه زمین باشد یک قطره خون از تن اینان نیاید. و روش چرخاندن دوربین و دلیل های دیگری هم نشان دهنده ساختگی آن است. چطور بفکرشان نرسیده حداقل یک فیلم به واقعیت نزدیک بسازند تا به باورش نزدیک باشد. این یک تهمت خنده دار و تابلو برای روسیه زده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس