کد خبر 1357349
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱
سوال و جواب ۶ ساعته از داماد ترامپ در کنگره آمریکا

داماد و مشاور رئیس جمهور سابق آمریکا برای ادای شهادت درباره حوادث ششم ژانویه در جلسه کمیته منتخب کنگره حاضر شد.

به گزارش مشرق، «جرد کوشنر» داماد رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه در برابر کمیته منتخب کنگره آمریکا درباره حوادث ششم ژانویه حاضر شد. کوشنر اولین عضو از خانواده «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا است که در برابر کمیته تحقیق درباره حمله به کنگره حاضر می‌شود.

جلسه ویدئویی اعضای کمیته منتخب کنگره و داماد ترامپ که مشاور ارشد دولت وی نیز محسوب می‌شد، حدود ۶ ساعت طول کشیده است.

به گفته ان‌بی‌سی نیوز، کوشنر به صورت داوطلبانه در این جلسه حاضر شده و احضاریه‌ای برای وی صادر نشده است. به گفته یکی از افراد حاضر در این جلسه، داماد ترامپ به شکل دوستانه با کمیته تحقیق درباره حمله به کنگره همکاری کرد.

«ایلاین لوریا» عضو دموکرات این کمیته در مصاحبه با ان‌بی‌سی نیوز گفت از آنجا که کوشنر در زمان اتفاقات ششم ژانویه ۲۰۲۱ از مقامات کاخ سفید و از سوی دیگر داماد رئیس جمهور وقت بود «برای ما ارزش بسیار زیادی داشت که فرصت داشته باشیم با او صحبت کنیم».

ادای شهادت جرد کوشنر در کمیته منتخب کنگره در حالی صورت می‌گیرد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا پس از کشمکش‌های فراوان اجازه داد اسناد موجود در «آرشیو ملی» درباره روز حمله به کنگره برای این کمیته ارسال شود.

اما تحقیقات این کمیته به‌خاطر گم شدن بخشی از اسناد مربوط به این روز جنجالی در تاریخ آمریکا به مانع برخورد کرد زیرا متن تماس‌های تلفنی کاخ سفید از ساعت ۱۱:۱۷ صبح تا ۶:۴۵ دقیقه عصر مفقود شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    1 0
    تماس ها را از روسیه بگیرند اونها دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس