تحول قوه قضائیه به سبک دو امدادی/ استمرار اجرای سند تحول قضایی در روزهای ریاست محسنی اژه‌ای

شهروند ایرانی امریکایی در پیام‌تشکر به رییس قوه قضاییه خطاب به افکار عمومی کشورهای غربی: به تبلیغات منفی علیه ایران توجه نکنید.

به گزارش مشرق، دهم فروردین ماه ۱۴۰۱ خبری با عنوان «با دستور قضایی عروس جوان بندرعباسی به خانه بخت می‌رود/ رئیس کل دادگستری استان هرمزگان مشکل ازدواج دختر بندرعباسی را حل کرد» روی خروجی خبرگزاری‌ها رفت.

در این خبر بود که عنوان می‌شد: «دختری سی ساله نزدیک به دو هفته است قصد ⁧ ازدواج ⁩دارد و بعلت مسدود بودن کد ملی و محرومیت از خدمات اجتماعی بودن پدرش (محکوم مالی) توان ازدواج ندارد! دفتر ازدواج نمی‌تواند با این شرایط اذن پدر را اخذ نماید؟!»

انتشار این توییت در فضای مجازی پیگیری‌های رییس کل دادگستری استان هرمزگان را در پی داشته و مشکل دختر جوان برای رفتن به خانه بخت حل می‌شود.

اما فرد دیگری در فضای مجازی پیامی را ارسال و عنوان کرده است در پی به‌ وجود آمدن مشکل مسدودی کد ملی‌اش که روابط خانوادگی وی را تحت تاثیر قرار داده پیام داده و عنوان کرده است: در اوج حیرت و در کمتر از ۲۴ ساعت با اقدام رییس کل دادگستری استان البرز مشکلش در روز پنج‌شنبه ۱۱ فروردین ماه حل شده است.

حل مشکل یک خانواده دو تابعیتی با دستور قضایی/ مشکل مسدودی کد ملی یک شهروند البرزی کمتر از ۲۴ ساعت حل شد

همسر این فرد که در آمریکا به دنیا آمده و در ایران زندگی می‌کند در توییتی ضمن تشکر از رییس قوه قضاییه کشورمان با توضیح شرایط  خطاب به افکار عمومی کشورهای غربی عنوان کرده است: به تبلیغات منفی علیه ایران توجه نکنید.

حل مشکل یک خانواده دو تابعیتی با دستور قضایی/ مشکل مسدودی کد ملی یک شهروند البرزی کمتر از ۲۴ ساعت حل شد

گفتنی است فرد مورد اشاره که کد ملی‌اش در ثبت احوال مسدود شده بود پیشتر در مورد پرونده‌ای مالی به دلیل ضمانت فردی دیگر پرونده قضایی برای او تشکیل شده بود.

همسر این فرد که متولد آمریکاست و در حال حاضر در ایران زندگی می‌کند برای انجام امور شخصی قصد خروج از کشور را داشته که به علت انقضای تاریخ پاسپورت ایرانی‌اش و انسداد کد ملی همسرش نتوانسته بود پاسپورت خود را تمدید و برای خروج از کشور اقدام کند که در روز پنجشنبه ۱۱ فروردین و با دستور رییس کل دادگستری استان البرز این مشکل حل شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    3 0
    خوشبحال کسی که زنش آمریکایی باشد. البته هزاران خانواده دو ملیتی در ایران داریم که حتی فرزندانشان شناسنامه هم ندارند اما مهم نیست. چون نه زن و نه شوهر هیچ کدام موبلوند و چشم آبی نیستند
  • DE ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    2 0
    کاش یه نفر هم یه توئیتی موئیتی به قوه قضائیه میزد مینوشت یه بابایی ۱۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هیجده میلیارد دلار و ۶۵ تن طلا را آتش زو و بعد هم میگفت من چَکاره بیدم من عرضه نداشتم من فقط ۸ سال آوارگذا ری کرده ببدم . تا قوه قضائیه هم یه دعوت نامه براش بفرسته بیارتش بهش بگه اول کفش هات را در بیار بعد بیا داخل ببینیم این همه پول را که باهاش میشد برای چند میلیون نفر خانه ساخت رو به چند نفر‌دادی. بعد ما هم یه توئیت تشکر برای قوه قضائیه مینوشتیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس