به گزارش مشرق، کانال تلگرامی ایرانیک تی وی نوشت: سوءاستفاده رسانه های سعودی لندنی از اتفاقات ناگوار مشهد و تلاش برای تحریم ورزش ایران؛ فیفا باید فوتبال ایران را از شرکت در بازی های بین المللی محروم کند! 

شبکه های سعودی لندنی در ادامه تلاش چند ساله خود برای تحریم ورزش ایران، این بار با ارسال نامه ای دست به دامن فدراسیون بین المللی فیفا برای تحریم ورزش ایران شدند!

این در حالی است که کاربران سعودی و اماراتی هم در نقش پیاده نظام های بی بی سی و اینترنشنال به میدان آمدند و با درخواست تحریم ورزش ایران و ترند کردن کلمه "الإمارات" خواهان جایگزینی امارات به جای ایران در جام جهانی شدند.

دانلود

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • تنفر شدید از لنگی ها IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    6 2
    اگر میخواهید به اصطلاح معاندین روی مخ تان سوء استفاده نکند دست از کثافتکاری بردارید تا بعد از آن صغری کبری نچینید ،
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    2 0
    اقدام دولت سعودی در تجمیع این دگوری های وطن فروش که دیگر کلیه مشتریانشان را به علت اکبیر ظاهری و خباثت باطنی و کبر سن از دست داده اند را به فال نیک می گیریم. همگی با هم به یک باره در زباله دان تاریخ مدفون خواهند شد.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    6 0
    مزدوران فارسی گو تنها چیزی است که می شود در مورد این افراد پر حرف اما کاملا کم اهمیت از نظر هویتی و علمی گفت. کسانی که تمامی تریبونشان از طریق شبکه های عمال سعودی ، صهیونی و منافقان بی بی سی دوست تامین میشود که کمترین احترامی برای شان زنان در جهان قائل نیستند . آنها حتی در مورد اصل موضوع ساختار اجتماعی و جامعه شناختی زنان و مردان در ورزشگاه ها بحث نمی کنند و فقط مانند یک عده بچه ننر با پا کوبی روی زمین دنبال آب نبات چوبی خودشان می گردند .حتی از منظر مخاطب شناسی نیز بسیار فقیر هستند و متوجه این نیستند که بسیاری از جوانان ورزش دوست ایران اسلامی با این حرف های آنها کاملا به دشمنان بالفعل آنها مبدل می شوند. این بلاهت نمادین ظاهرا حتی سیاسی هم نیست و بیشتر جنبه کج فهمی و اعلامیه علنی مزدوری آنهاست. دیگر چه می شود گفت که برای آنها اهمیتی ندارد که مردم ایران از پیر و جوان چه سرنوشتی داشته باشند بلکه فقط مزدوری و نان به نرخ روز خوری برای آنها اصل زندگیشان شده است . ننگ بر این همه نفاق و بی وطنی و مزدوری .
  • US ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    21 2
    آیا جز این است که حرفها فقط دغدغه مشتی زنان طبقات مرفه و بی درد است که دیگر برایشان خودنمایی در خیابان هم کافی نیست و حتما می خواهند جلوی چشم دوربینها سوت و کف راه بیندازند؟ و مگر جز این است که امروز دغدغه میلیونها زن اقشار محروم، مادران بیمار، زان سرپرست خانوار، زنان کارگری که با بدترین شرایط برای لقمه نان درآمد باید کار کنند هرگز این چیزها نیست ولی حتی یکهزارم آن زنان بی حیای دریده هم در رسانه های ما جایگاه ندارند؟ آری. چون فقیرند.
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    0 0
    ارازل و اوباش نان بقیمت فحشاء می خورند و برای ماشین چاخان و دروغین غرب تولید حرف می کنند . غرب چقدر از ماهیت و صلاحیت بشری خارج شده است که اینها شده اندطلایه دار حفاظت از دل بخواهی های غرب - بدسگالهای ضد اخلاق و انسانیت حال ملتها بهم می خورد از شماها و اون رسانه هاییی که با بودجه های کثیف اداره می شوند
  • ناشناس IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    9 7
    وقتی یک موضوع بسیار ساده در ایران سالهاست باعث زجر بانوان شده چرا دشمن نباید از آن سواستفاده کند؟ بانوان میتونن برای دیدن بازی والیبال و بسکتبال به سالن و ورزشگاه وارد شوند ولی در کمال تعجب برای دیدن فوتبال منع میشوند! این چه قانونیه؟ این چه حکمیه؟ چرا اینهمه تنگ نظری؟ چرا اینهمه بهانه دست دشمن میدین؟
    • US ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      7 1
      برای زنان مرفه بالا شهری چه چیزهایی عامل زجر است!! امان از بی درد بودن
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    3 17
    تازه داشتیم از صعود تیم ملی مان به جام جهانی قطر و شخم زدن پایگاه جاسوسی رژیم منحوث اسرائیل توسط سپاه توان مند مان در اربیل عراق و نیز شاهکار دلاور مردان انصارالله در کوبیدن هیمنه پوشالی آمریکا و موشک های پاتریوت ش و برباد دادن آبروی بن سلمان و پادشاهی عربستان لذت می بردیم و کیف خوش بودیم که یک عده نادان و خیره سر ضد حال شدند و با راه انداختن اتفاقات در مشهد کوفت مان کردند . این که هر گاه اتفاق خوشایند و باب طبع مردم رخ میدهد و یک عده از خدا بیخبر خواسته یا ناخواسته جریانی را راه اندازی کرده و مسیر شادمانی مردم را منحرف می کنند ؛ مشکوک نیست ؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    5 0
    خب سوژه درست نکنید تا استفاده نکنن. اگه از این افتضاحی که حتی دوستداران نظام هم ازش شاکی و ناراحتن به نفع خودشون استفاده نکنن پس از چی باید سو استفاده و خبرسازی کنن.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    5 0
    آبروی مملکت را این کارهای احمقانه برده ما هرچه ضربه خوردیم ا ز ناحیه مدیر نالایق سفارشی خوردیم کی این بازی تموم می شه خدا می دونه!
  • DE ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    12 3
    اماراتی ها غلط کردن با هفت جدشون! همه این رسانه ها شکر زیادی خوردن! مسائل داخلی ایران چه ربطی به اینا داره. حالا اگه اینجوریه ماهم باید در امورات داخلی اونا دخالت کنیم تا حالشون سرجاش بیاد. باید انقلاب ایران رو به عربستان و امارات صادر کنیم تا دهن هردوشون سرویس کامل بشه.
    • حاجی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      7 2
      بله اگه ایران در دنیا جایگاهی داشت ما میتونستیم در امورات اونا دخالت کنیم ولی ایران در دنیای امروز جایگاهی نداره شما ببینید عربستان 8 ساله یمن رو بمباران میکنه به جای اینکه عربستان محکوم بشه یمن محکوم میشه چرا چون عربستان دارای یه جایگاه بالا هست
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
      1 0
      حاجی خان،آیا باج دادن به آمریکا توسط عربستان جایگاه حساب میشه ؟عربستان هم همون بلایی سرش میاد که سر عراق بیست سال پیش توسط آمریکا اومد.حداقل میخوای مثال بزنید اسراییل رو مثال بزن نه عربستان شیرده رو.
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۲
    23 0
    چاه‌کن‌همیشه‌تح‌چاهه‌بدبخده‌منافق‌هرزه‌گو
  • حسن IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 2
    چرا صغری کبری میچینید خوب چرا زنان رو نمیزارید به ورزشکاه بیاین چقده شما عقب مانده هستید خجالت بکشید
  • علی ولی خداست .عبا دالله IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۳
    0 0
    کسانی که این مشکل را درست کردن زمینه منافقانهای برای سنگ زدن به نظام مقدس را فراهم کرده اند
  • ناصر IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
    0 1
    اخر کهری کنین از جام جهانی حذفمون کنن..حالا ببینین همونجوری که پرسپولی واستقلال رو حذف کردین و هیچکاری نکردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس