کد خبر 1356696
تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸
تمهدیدات وزارت آموزش و پرورش برای آموزش حضوری دانش‌آموزان

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پژوهش‌های مختلفی در سراسر دنیا و کشورمان انجام شد و همه اینها ثابت کرد که هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود.

به گزارش مشرق، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر درباره تمهیدات بازگشایی مدارس، اظهار کرد: بعد از دو سال دوران کرونا و تعطیلی آموزش حضوری که لطمات زیادی به موضوع یادگیری و تربیت دانش‌آموزان وارد شد، قرار است آموزش حضوری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما تنها در آموزش و پرورش مسؤول دانش دانش‌آموزان نیستیم بلکه به دنبال تربیت چند ساحتی هستیم، افزود: پژوهش‌های مختلفی در سراسر دنیا و کشورمان انجام شد و همه اینها ثابت کرد که هیچ چیزی جایگزین آموزش حضوری نمی‌شود و ادامه فرایند آموزش مجازی، لطمات جبران‌ناپذیری به بحث تربیت، آموزش و یادگیری دانش‌آموزان وارد خواهد کرد.

کاظمی تصریح کرد: با بررسی‌هایی که انجام شد در جمیع جهات تصمیم بر این شد که موضوع آموزش حضوری اجرا شود؛ البته در ابتدای سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ۱۴۰۰ در یک مقطعی، آموزش را به صورت حضوری آغاز کردیم اما به دلیل شیوع کرونا، برنامه‌ها تغییر کرد.

وی با بیان اینکه مدارس از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت حضوری، آموزش خود را ارائه می‌دهند، گفت: در همین راستا جلساتی را در وزارت آموزش و پرورش و با حضور مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار کردیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مادربچه هاومعلم مدرسه IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    0 1
    تاوقتی مدرسه آمدن دانش آموزان،دلخواهی ست دانش آموزان مدرسه نخواهند آمد وفقط کارمعلم چندبرابرمیشود،چون هم باید به اقلیت حاضرین درکلاس مدرسه درس بدهدوهم به اکثریت حاضرین درکلاس مجازی ، و ۲۴ ساعته هم،جوابگوی مدیرواولیا ودانش آموزان باشد.....
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    1 0
    ۲ سال کرونایی بچه ها تو خونه پای قاب موبایل تبلت نشوندید حالا یه شبه بد شد
  • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    من كه طي اين دوسال شديداً به كل برنامه هاي دولت و ستاد كرونا و وزارت بهداشت بدبين شدم ، شك ندارم بازم كلكي تو كاره ، و به اين سادگي بچه ام رو مدرسه حضوري نميفرستم
  • علي IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۰
    0 0
    هيچكس با اين وضعيت مدارس بچه اش به مدرسه نمي فرستد براي يك ماه بچه گرفتار مريضي شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس