کد خبر 1356521
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴
برخورد تریلر با پراید در پیرانشهر ۲ کشته برجای گذاشت

رییس سازمان آتش نشانی شهرستان پیرانشهر گفت: برخورد تریلر با سواری پراید در وروردی شهر پیرانشهر ۲ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، خالد آزموده رییس سازمان آتش نشانی شهرستان پیرانشهر گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۸ رخ داد و پس از اعلام به مرکز آتش نشانی پیرانشهر، اکیپ اتفاقات به محل حادثه اعزام شدند.

او گفت:علت این تصادف انحراف یک دستگاه تریلر کفی که از مرز تمرچین به سمت ورودی شهر در حال حرکت بود، از سوی پلیس اعلام شد که منجر به زیر گرفتن خودروی پراید گردید.

 رییس سازمان آتش نشانی شهرستان پیرانشهر می گوید: در این حادثه ۲ نفر از سرنشینان پراید در دم جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

آزموده گفت: مصدومان حادثه پس از ۲۵ دقیقه عملیات امدادرسانی از زیر تریلر رهاسازی شده و توسططعوامل امدادی اورژانس به بیمارستان پیراشنهر منتقل شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۹
    3 0
    این تصادف که کاملا مقصر مشخصه(مسئولین پلیس،راه وشهرسازی وقطعه وخودروسازوخودروفروشها)چرا هیچکس را توبیخ محاکمه استعفا واخراج نمیکنید!؟(پلیس ترددتریلرها را تا۱۳فروردین باید ممنوع میکرد-راه وشهرسازی بجای دزدی باید راه دوطرفه میساخت-قطعه وخودروسازها وخودرو فروشهاباید تریلرها وپرایدها را ایمن میکردنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس