امکان یک طرفه شدن در مسیرهای هراز و چالوس نیست

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: سنگینی بار ترافیکی در مسیرهای هراز و چالوس به گونه‌ای است که در حال حاضر امکان یکطرفه کردن این مسیرها وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی در یک برنامه خبری در تشریح وضعیت جاده‌های کشور در هشتمین روز فروردین در ایام نوروز گفت: در مسیر چالوس در سه مقطع یعنی ورودی شهرستانک، ورودی تونل البرز و محدوده مرزن آباد شاهد بار پرحجم هستیم همچنین در مسیر هراز هم در مسیر رفت و هم برگشت بار پرحجم مشاهده می‌شود بر همین اساس شهروندان باید به دور از عجله و با صبوری تردد خود را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اینکه استانهای شمالی، خوزستان، بوشهر، اصفهان، خراسان رضوی و جنوبی بیشترین میزان تردد را در نوروز امسال داشته‌اند، گفت: امسال جزو سال‌های پر حادثه ثبت شده است.

حسینی ادامه داد: سبقت غیرمجاز در راه‌های دو طرفه و جداسازی نشده علت بیشتر تصادفات است.

به گفته وی، در ایام نوروز امسال در استان‌های جنوبی همچون خوزستان، بوشهر و در مجموع شاهد افزایش ۴۷ درصدی تردد هستیم و در این بین سرعت غیر مجاز، سبقت و عدم توجه از عوامل اصلی تصادفات در نوروز ۱۴۰۱ قلمداد می‌شود.

حسینی در خصوص برخورد با تخلفات حادثه ساز، نیز گفت: پیش از اجرای طرح نوروزی اعلام کرده بودیم که خط قرمز ما تخلفات حادثه ساز است، بر همین اساس ۱۲ هزار وسیله نقلیه را به دلیل تخلف حادثه ساز توقیف ساعتی کردیم و ۱۱ هزار دستگاه خودرو به پارکینگ هدایت شدند. امیدواریم شهروندان با صبر و حوصله و اجتناب از عجله خود و دیگران را به خطر نیندازند.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا در خصوص اعمال محدودیت و یکطرفه شدن مسیرهای شمالی کشور همچون هراز و چالوس نیز گفت: سنگینی بار تردد در هر دو مسیر رفت و برگشت در هراز و چالوس به گونه‌ای است که فعلا امکان یکطرفه کردن این مسیرها وجود ندارد.

به گفته وی، لذا لازم است مردم در مسیر رفت و برگشت با صبر و حوصله بیشتری تردد کنند و بدانند که حداقل زمان لازم برای تردد در محور هراز و چالوس ۶ ساعت است که باید برای این تردد برنامه ریزی لازم را داشته باشند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس