کد خبر 1355728
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
ترافیک فوق سنگین در چالوس/ توقیف ۲۰ هزار خودروی حادثه‌ساز

جانشین پلیس راهور انتظامی کشور از توقیف بیش از ۲۰ هزار خودروی حادثه‌ساز خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی کشور در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور و تعداد جان باختگان حوادث ترافیکی نوروزی اظهار داشت: متاسفانه ۴۳۱ نفر از هموطنان در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده‌اند.

 جانشین پلیس راهور ناجا با بیان این مطلب که پلیس در راستای تسهیل در تردد و مدیریت ترافیک در جاده‌ها حضور فعال دارد، خط قرمز پلیس را برخورد با تخلفات حادثه‌ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکت مارپیچ و تردد در شانه خاکی راه اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو که تخلفات حادثه‌ساز داشتند توقیف شده است.

 وی گفت: رانندگانی که دو تخلف حادثه ساز همزمان داشته باشند خودروی‌شان ۷۲ ساعت توقیف می‌شود اما اگر فردی مسبوق به سابقه بوده و قبلاً نیز مرتکب تخلف حادثه ساز شده باشد _در راستای حفظ جان خود راننده و سرنشینان و سایر خودروهای عبوری_ خودرویش تا آخر تعطیلات توقیف خواهد شد.

 سردار حسینی که هم اکنون در جاده چالوس حضور دارد وضعیت ترافیکی در جاده چالوس را در هر دو مسیر رفت و برگشت بسیار سنگین ارزیابی کرد و گفت: آزاد راه تهران به شمال در مسیر شمال به جنوب به دلیل حجم بالای ترافیک در دقایقی پیش از ابتدای آزادراه از ورودی همت و آزادگان بسته شد تا بار ترافیکی کم کم تخلیه شود.

 وی وضعیت ترافیکی سایر محورهای مواصلاتی کشور در استانهای جنوبی را بسیار پرحجم ارزیابی کرد و گفت: جاده امام رضا و همچنین معابر منتهی به مشهد مقدس پرحجم گزارش شده است؛ همچنین آزادراه تهران_ قم و در ادامه محورهای کاشان و اصفهان نیز ترافیکی پر حجم دارند.

جانشین پلیس راهور ناجا از بارش در برخی از محورهای استان‌های غرب، شمال غربی و شمالی کشور خبر داد و گفت: در محورهای کوهستانی و سردسیر شاهد بارش برف نیز هستیم.

 وی از هموطنان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات و پرهیز از هرگونه عجله و شتاب رانندگی کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.

 جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: مهم‌ترین عامل تصادفات جاده‌ای عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهار 24 کرج سه راه درختی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    1 0
    آلبوم آرامش سعید رضایی با تنظیم محسن چاوشی واقعا عالیه و جون میده واسه توی ماشین و مسافرت
  • نصیری IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    یکی از کم کارترین سازمان ها پلیس راه همه کارهاشون دستوریه یعنی حتما باید به ایشان مثل بچه کلاس اولی دستور بدن که شما باید این کار رو انجام بدی یا انجام ندی همیشه هم بنده های خدا داخل اتومبیل های پلیس کنار راه ها خواب تشریف دارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس