کد خبر 1355545
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
وضعیت ترافیک وردوی و خروجی‌های پایتخت

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران وضعیت ترافیک در ورودی و خروجی‌های پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، عادل مصدقی معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در خصوص وضعیت ترافیک در خروجی و ورودی های پایتخت اظهار کرد: از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه امروز محور چالوس به سمت تهران و آزاد راه تهران شمال از سمت چالوس به تهران یک طرفه شده است.

وی گفت: از ساعت ۱۶ محور هراز از شمال به جنوب یک طرفه شده است لذا تنها محور تردد از تهران به سمت شمال، محور فیروزکوه است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران افزود: محور هراز چون یک طرفه است فعلا خلوت می‌باشد و منتظر بار ترافیکی هستیم چرا که ترافیک از مازندران به تهران سنگین است و تا چند ساعت دیگر به تهران می‌رسد.

مصدقی با اشاره به اینکه موج اول بازگشت به تهران ایجاد شده است، بیان کرد: آزاد راه تهران - قم به سمت تهران پر تردد، آزاد راه تهران - ساوه، تهران - کرج رفت و برگشت پر تردد و ترافیک پرحجم است.

وی ادامه داد: آزاد راه تهران - پردیس به سمت تهران نیمه سنگین، محور فیروزکوه در محدود پل سفید به سمت تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران اظهار داشت: محور امام رضا تا الان تردد روان، جاده قدیم جاجرود - بومهن تردد روان، لواسانات به سمت تهران ترافیکی نیمه سنگین را شاهد هستیم.

مصدقی در ادامه بیان کرد: خروجی آزاد راه تهران_قم و تهران_کرج  پرتردد و نیمه سنگین هستند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز فقط یک مورد تصادف خسارتی 6 دستگاه خودرو در محور تهران_ قم را شاهد بودیم، خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس