کد خبر 1356383
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰

خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ به عنوان اولین قدم از شروع سفر خارجی به حساب می‌آید. خرید بلیط به صورت اینترنتی و غیر حضوری یکی از لذت بخش ترین تجربه‌های سفر است. با گذشتن از این مرحله می‌توانید با آرامش خاطر به دنبال سایر کارهای سفر خود بروید. سادگی کار و محیط کاربر پسند اپلیکیشن اسنپ باعث شده تا افراد زیادی را به سمت خود جذب کند. در ادامه با مزایای خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ آشنا می‌شویم.

مزایای خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی اسنپ

مزایای خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ

در اسنپ انواع بلیط ها با قیمت های متنوع ارائه می شود. بلیط‌های اقتصادی و ارزان قیمت و بلیط‌های درجه یک در این اپلیکیشن یافت می‌شود. در اپلیکیشن اسنپ با یک جستجوی ساده می‌توانید انواع پیشنهادها را داشته باشید.

با وارد کردن مبدأ، مقصد و تاریخ سفر به آسانی می‌توانید بلیط هواپیمای مورد نظر خود را پیدا کنید. با چند کلیک ساده وارد مرحله خرید و پرداخت می‌شوید. به همین دلیل خرید آسان و بدون درد سر یکی از بهترین مزایای خرید آنلاین بلیط پروازهای خارجی است.

در اپلیکیشن خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ همچنین می‌توانید از فیلترهای موجود استفاده کنید. ظرفیت و قیمت انواع مختلف ایرلاین‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. همچنین برای خرید بلیط پروازهای خارجی با چند کلیک ساده لیستی از پیشنهادها جلوی روی شما قرار می‌گیرد. می توانید بلیط چارتری یا سیستمی ‌را انتخاب کرده و از بین پیشنهادهای موجود یکی را انتخاب نمایید. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که برای خرید بلیط پرواز خارجی اسنپ نیاز به داشتن کارت‌های اعتباری خارجی نیست با همان کارت بانکی که در دست دارید می‌توانید بلیط پرواز خارجی خود را خریداری نمایید.

استرداد آنلاین بلیط پرواز خارجی اسنپ چگونه است؟

اگر به هر دلیلی نتوانستید به سفر خود ادامه دهید جای هیچ نگرانی نیست. تنها با چند کلیک ساده به صورت آنلاین می‌توانید بلیط خود را با وارد کردن اطلاعات خواسته شده برگشت دهید. بعد از کنسل شدن و کم شدن احتمالی جریمه استرداد پرواز خارجی، مبلغ بلیط به حساب شما واریز خواهد شد. دیگر نیاز به صرف وقت و قرار گرفتن در ترافیک برای حضور فیزیکی در آژانس‌های هواپیمایی را ندارید. با اپلیکیشن اسنپ تمام کارهای مربوط به سفر را بدون دغدغه به آسانی انجام دهید.

آیا تمام ایرلاین‌ها در اپلیکیشن اسنپ وجود دارند؟

زمانی که می‌خواهید به صورت اینترنتی بلیط پرواز خارجی اسنپ را خریداری کنید تنوع ایرلاین‌های مختلف را خواهید دید. اسنپ با تمام شرکت‌های هواپیمایی کار می‌کند. از وجود ایرلاین مورد نظر خود در اسنپ اطمینان کامل داشته باشید. معمولا ایرلاین‌ها از نظر قیمت، روز پرواز و خدمات رفاهی با هم متفاوت هستند. با وجود تمام ایرلاین‌ها در اسنپ، شما حق انتخاب‌های زیادی خواهید داشت. اگر روز سفر برای شما اهمیت ندارد با گشتن در میان ایرلاین‌های مختلف می‌توانید ارزان ترین بلیط را در محدوده زمانی سفر خود پیدا کرده و سفری ارزان را تجربه نمایید.

پشتیبانی 24 ساعته اسنپ

خرید اینترنتی بسیار راحت بوده و بدون هیچ مشکلی می‌توانید بلیط پرواز خارجی اسنپ را تهیه نمایید. اما گاهی در زمان خرید سؤال یا مشکلی پیش آمده و شما نیاز به کمک دارید. کافی است با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا تیم پشتیبانی ما شما را راهنمایی نمایند. تیم ما در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سؤالات شما هستند. پس با خیال راحت از اسنپ خرید نمایید.

نکته قابل توجه در زمان خرید بلیط پرواز خارجی

زمانی که کشوری را برای مقصد سفر خود مشخص می‌کنید در مرحله اول بلیط هواپیما را خریداری می‌کنید. دقت داشته باشید که در یک شهر امکان دارد چندین فرودگاه وجود داشته باشد. این فرودگاه‌ها همگی بین المللی بوده و از تمام نقاط جهان به آن مسافر وارد می‌شود. باید به موقعیت مکانی و جغرافیایی آن‌ها توجه نمایید. گاهی نیاز است پس از وارد شدن به فرودگاه مقصد تا رسیدن به شهر مورد نظر کیلومترها با قطار یا اتوبوس مسافتی را طی کنید. زیرا فرودگاه در حاشیه شهر قرار گرفته است. به همین دلیل باید موقعیت مکانی فرودگاه مقصد را در نظر بگیرید تا هزینه اضافی را متقبل نشوید.

رزرو بلیط خارجی

رزرو بلیط خارجی مانند خرید بلیط داخلی آسان و بی درد سر است. تنها چیزی که در زمان خرید بلیط نیاز دارید داشتن شماره پاسپورت و تاریخ انقضاء آن است. پاسپورت نباید کمتر از 7 ماه اعتبار داشته باشد. به همین راحتی می‌توانید با چند کلیک ساده و به صورت غیر حضوری بلیط خود را دریافت نمایید. تمام اطلاعات بلیط برای شما پیامک می‌شود. می‌توانید آن را پرینت کرده و همراه خود داشته باشید.

کلاس‌های مختلف در پروازها

تمام پروازهای کل دنیا به سه دسته درجه یک، تجاری و اقتصادی تقسیم می‌شوند. امکانات این پروازها با هم متفاوت هستند. در پروازهای درجه 1 فضاهایی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد به صورت اختصاصی بوده و امکان استفاده از تلویزیون و لپ تاپ وجود دارد. مسافران این کلاس پروازی دیرتر وارد هواپیما شده و زودتر از سایرین پیاده می‌شوند. در پرواز های تجاری نیز صندلی‌های جلوی هواپیما به آن‌ها اختصاص داده می‌شود. این افراد نیز در زمان سوار یا پیاده شدن از هواپیما اولویت دارند و می‌توانند از روی منو نوع غذای خود را انتخاب نمایند. دسته سوم که پروازهای اقتصادی هستند هزینه کمتری داشته و امکانات کمتری نیز دریافت می‌کنند.

جمع بندی

بلیط پرواز خارجی اسنپ را می‌توانید به صورت غیر حضوری و آنلاین دریافت نمایید. با این روش در زمان صرفه جویی کرده و حق انتخاب بین ایرلاین‌های مختلف به شما داده می‌شود. همچنین می‌توانید با توجه به بودجه خود هواپیمای مورد نظر را انتخاب نمایید. تمام بلیط‌های پروازهای خارجی را می‌توانید از اسنپ به صورت آنلاین تهیه نمایید.

https://snapp.ir/international-flight/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس