کد خبر 1356055
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳
جهاد اسلامی : جهان عرب به ملت فلسطین پشت کرده است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه ایران تنها کشوری است که با تحمل محاصره اقتصادی و تحریم ها و توطئه ها، بهای حمایت از ملت فلسطین را می پردازد، گفت: جهان عرب به آرمان های فلسطین پشت کرد.

به گزارش مشرق، " زیاد نخاله " امروز (یکشنبه) در گفت وگوی ویژه با تارنمای خبری لبنانی " العهد" افزود: در جهانی که به جز عدالت همه چیز می توان در آن یافت، جمهوری اسلامی ایران به عنوان حامی و پشتیبان در کنار ملت فلسطین قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: موضع ایران در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آن، علیرغم تمامی فشارها روز به روز مستحکم تر می شود اما در عوض جهان عرب در برابر دشمن صهیونیست بی حساب و کتاب و بی شرمانه در حال فروپاشی است.

نخاله اظهار داشت : جهان عرب بی هیچ قید و بندی به آرمان فلسطین و بیت المقدس پشت کرده و ملت فلسطین را تنها گذاشته است.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ارتباط با روز جهانی قدس گفت: ماه مبارک رمضان ماه جهاد و پیروزی های بزرگ در تاریخ اسلام است و در آن شب قدر قرار دارد که از هزار شب گرامی تر است و در آن روز جهانی قدس قرار دارد که با شب های قدر همزمان شده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (رض) آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را برگزید تا در آن مسلمانان با یکدیگر متحد شوند و پرچم هایشان به منظور آزادسازی قدس برافراشته شود پس درود خدا بر امام خمینی (رض) باد آن روز که به دنیا آمد و آن روز که در رستاخیز زنده برانگیخته خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
    0 0
    حرف حقی زدی جهان عرب نوکر حلقه بگوش آمریگا وصهیونیست هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس