جاده چالوس پس از آغاز منع تردد

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که تردد در محور های خروجی استان تهران پر حجم است، گفت: بالغ بر ۱۲۱ هزار خودرو از استان تهران خارج شدند.

به گزارش مشرق، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ستاد ملی مبارزه با این ویروس تعطیلات اعلام و از ساعت ۱۲ امروز خروجی‌های استان تهران مسدود شده است.

ببینید

عکس/ جاده چالوس پس از آغاز منع تردد

وی ادامه داد: از روز گذشته تاکنون محورهای خروجی استان تهران از جمله محور هراز در محدوده پیست آبعلی، عوارضی آزاد راه تهران- قم و جاده قدیم تهران- حسن آباد دارای تردد پرحجم و ترافیک نیمه سنگین و ما بقی محور ها تردد روان است.

معاون اداره کل راهداری استان تهران بیان کرد: طبق آمار کارشناسان و ثبت دوربین‌های راهداری، از روز گذشته تا ظهر امروز ۱۲۱ هراز و ۸۷۵ خودرو از استان تهران خارج شده‌اند.

مصدقی ادامه داد: تا کنون ۱۰۱ هزار و ۲۶ خودرو نیز به استان تهران وارد که در سامانه مدیریت راه‌های استان تهران به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: هموطنان در صورت نیاز و راهنمایی محورهای استان تهران می‌توانند با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تهران تماس بگیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • لر IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    سفر سلامت اما به کجا می ری عزیزم
  • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 1
    نژاد خود عاریا پندار با ادعای فرهنگ 2500 ساله
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      1 0
      دقیقااااا. به خدا حیفه اسم برخی انسان باشه. چون گاهی با شرطی شدن میشه یک حیوان رو به انجام یک رفتار عادت داد. اینها کلا نمیفهمند!!!!!!!! اینها تعطیلن. از فکر تعطیلن حتی بدون تعطیلی.
  • یاسی IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    من جای پلیس راه باشم همه ماشین ها یی که الان در شهر های دیگه هستند رو تا یک ماه می خواباندم پارکینگ و برای هر روز دو برابر قبل حق پارکینگ ثبت میکردم وصاحب خودرو و خانواده هم ۲۰ روز قرنطينه در چادر های اضطراری در محلی دور از شهر تا د

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس