نخست وزیر اقلیم کردستان عراق به امارات سفر کرد

درحالی که حزب دموکرات کردستان عراق خود را برای جلسه روز آینده پارلمان به منظور انتخاب رئیس‌جمهور آماده می کند، نخست وزیر اقلیم کردستان وارد امارات شده است.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، «مسرور بارزانی» نخست وزیر اقلیم کردستان عراق وارد شهر «ابوظبی» پایتخت امارات شده است. گفته می‌شود که وی به منظور مشارکت در نشست جهانی انرژی به ابوظبی رفته است.

بر اساس این گزارش، سفر نخست وزیر اقلیم کردستان عراق به امارات درحالی انجام شده است که حزب دموکرات کردستان به ریاست مسعود بارزانی خود را برای جلسه روز آینده پارلمان به منظور انتخاب رئیس جمهور، آماده می‌کند.

برخی منابع نیز اعلام کردند که بارزانی به نیابت از ائتلاف سه گانه صدر، کُردها و اهل تسنن راهی امارات شده است تا با مقامات ابوظبی در خصوص فرایند سیاسی در عراق بحث و تبادل نظر نماید.

گفتنی است، قرار است فردا شنبه جلسه پارلمان عراق برای انتخاب رئیس جمهور این کشور تشکیل شود. هیئت هماهنگی شیعی اعلام کرده است که در این جلسه حاضر نخواهد شد. طبق اعلام رسانه‌های عراقی، در صورت عدم مشارکت هیئت هماهنگی شیعی در جلسه پارلمان و به حد نصاب نرسیدن آن، عملاً جلسه‌ای تشکیل نخواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۵
    1 1
    دنیای غرب میخواد مانند عراق باشیم بقول قدیمی ها سگ بزنه گربه برقصه هنوز نتونستند رییس جمهور انتخاب کنند علی رغم نظر مجلس امریکاییها دارن جولان میدن یک معضلی درست کردن مانند اقلیم که تا دیروز توی ارتفاعات کردستان گوسفند می چروندن حالا سرخود میرن امارات متحده برای هماهنگی جاییکه 7 تا امارت با هم جمع شدن هنوز اندازه بندرعباس ما شدن پررویی هم میکنند
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
      0 0
      خوشم میاد بلایی سرتون آوردن که از اسم کرد متنفرید
  • CA ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۶
    0 0
    انتخابات رو که رژیم صهیونیستی امارات براشون برگزار کرد و درآورد حالا برای کمک به تشکیل دولت رفته دستبوس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس