بازدید رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر از غرفه صنایع دفاعی دریایی ایران در دوحه

رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر امروز از غرفه صنایع دفاعی دریایی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی دوحه بازدید کرد.

به گزارش مشرق، سفارت ایران در قطر در توئیتی از بازدید رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر از غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی دوحه خبر داد.

براساس اعلام این سفارتخانه، «سپهبد سالم حمد بن عقیل النابت» رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر امروز (چهارشنبه) سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ به همراه فرماندهان عالی‌رتبه این کشور از غرفه صنایع دفاعی دریایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی دوحه بازدید کرد.

بازدید رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر از غرفه صنایع دفاعی دریایی ایران

* به دنیا از دریچه لوله تفنگ نگاه نمی‌کنیم، اما برای دفاع از خود همه ابزارهای قدرت را فراهم می‌کنیم

به گزارش مشرق، حمیدرضا دهقانی پوده سفیر ایران در دوحه نیز در توئیتی در این خصوص نوشت: سرانجام غرفه ایران عزیز در نمایشگاه بین‌المللی دفاعی دریایی دوحه، به سازندگان و مبتکران سلاح های دفاعی کشورمان دست مریزاد می‌گوییم. ما البته به دنیا از دریچه لوله تفنگ نگاه نمی‌کنیم، اما برای دفاع از خود همه ابزارهای قدرت را فراهم می‌کنیم و سلاح یکی از آنهاست.

بازدید رئیس ستاد نیروهای مسلح قطر از غرفه صنایع دفاعی دریایی ایران

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 2
    برای یکی از مانورهای دفاعی دعوتشان کنید بعنوان ناظر.
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    1 1
    كشورهايي كه كشور نيستند آمده اند تا نفت و گاز ديگران رو بدزدند و به مانند سوسك زياد شوند. همين قطر العربي گاز ما را دزديده و ميفروشد.
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
    0 3
    درود بر کشور مستقل و دوست قطر
    • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۴
      0 0
      ما چند سالیست که روابط نسبتا مناسبی با قطر داریم اما اگه سیاستهای قطر را تا قبل از محاصره دریایی ، هوایی توسط کشورهای بی خاصیت و نوکر غرب در حاشیه خلیج فارس بررسی کنید میبینید یکی از آتش بیاران بزرگ منطقه ما و مامور اغتشاش وویرانی و تولید نیروهای عقیدتی افراطی مثل داعش بدستور امریکا و اسراییل در منطقه بوده و نمونه روشنش جنگ سوریه و ویرانی وکشتار مردم انجا و تهاجم داعش به عراق و جنگ یمن وآن همه مصیبت برای مسلمانان منطقه که یکی از بانیانش همین دوست وبرادر قطر بوده فقط بعد از اینکه روابطش با عربستان و اعراب گوش بفرمان آل سعود بهم خورد و تا درگیری نظامی هم رفتند و قطر محاصره کامل شد انجا ایران بدادش رسید و بخاطر نیازش و نه اینکه خیلی قدر شناس و دوست ماست روابطش را با ما گرمتر کرد و حتی همین الان هم در مناطق مختلف بر خلاف منافع ما وبر علیه دوستان ما و سیاستهای ما پول زیادی هزینه میکند پس دوست عزیز قطر مستقل نیست یکی از بزرگترین پایگاههای امریکا در این کشور مستقر میباشد و برادری هم ندارد گوش بفرمان دشمنان ما و مسلمانان میباشد و جز اولین کشورهای اسلامی بوده که در خفا و علنی روابط بسیار گرم و خاص با رژیم صهیونیستی داشته و دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس