کد خبر 1354977
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱
راهکارهای توسعه کسب‌وکارها از نگاه یک فعال اقتصادی

یک کارشناس توسعه کسب‌وکار گفت: باید حمایت درستی از کسب‌وکارها شکل بگیرد تا کسب‌وکارها با گسترش و توسعه فعالیت خود درنهایت بتوانند اقتصاد کشور را پایدارتر و قوی‌تر کند.

به گزارش مشرق، مهرداد انوری، در خصوص راهکارهای توسعه کسب‌وکارها و بخصوص کارهای کوچک خانگی، گفت: در بحث کسب‌وکارها چه در مقیاس خانگی و یا در مقیاس‌های بزرگ‌تر وغیرخانگی در حال حاضر با یک سری چالش‌ها و قوانین بازدارنده و دست و پاگیر ازجمله بیمه، مالیات، تأمین اجتماعی و دارایی مواجه هستیم که صاحبان کسب‌وکارها را اذیت می‌کند.

ببینید:

فیلم/ نوآوری جالب برای فروش جوراب

به گفتهٔ وی باید با ایجاد سهولت در کسب‌وکارها و وضع قوانینی که بتوانند کارفرما و کارآفرین را حمایت کنند از ایجاد تنش و اضطراب در کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار جلوگیری کنیم.

این کارشناس توسعه کسب‌وکار بابیان این موضوع که از مسئولین مرتبط انتظار می‌رود تا با حرکت به سمت ایجاد زیرساخت‌های مناسب موجب سهولت در کسب‌وکارها بشنوند، افزود: علاوه بر آن باید حمایت درستی از کسب‌وکارها شکل بگیرد تا کسب‌وکارها با گسترش و توسعه فعالیت خود در نهایت بتوانند اقتصاد کشور را پایدارتر و قوی‌تر کند.

به عقیدهٔ انوری یک موضوع نباید فراموش شود که اگر کسی اهلیت یک کسب‌وکار را ندارد نباید اجازه ورود به آن کسب‌وکار را پیدا کند.

این مدرس توسعه کسب‌وکار در پایان با اشاره به این موضوع که اتاق‌های اصناف و ساختارهایی که مسئولیت صدور مجوز کسب‌وکارها را دارند و فرآیند غربالگری را انجام می‌دهند باید از ورود افراد فاقد اهلیت برای فعالیت در فضای کسب‌وکار جلوگیری کنند، تأکید کرد: به اسم سهولت در کسب‌وکار نباید با ورود افراد نااهل به افراد اصیل و فعال در فضای کسب‌وکارها ضربه بزنیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس