آخرین آمار تلفات ارتش اوکراین اعلام شد

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: از آغاز حمله به اوکراین در ۲۴ فوریه، ۲۳۶ پهپاد، ۱۸۵ سامانه موشکی ضد هوایی، ۱۵۴۷ تانک و سایر خودروهای زرهی جنگی متعلق به اوکراین منهدم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه، آمار تلفات اوکراینی تا به امروز در جریان حمله به اوکراین را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

استراتژی روسیه در اوکراین

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: از آغاز حمله به اوکراین در ۲۴ فوریه، ۲۳۶ پهپاد، ۱۸۵ سامانه موشکی ضد هوایی، ۱۵۴۷ تانک و سایر خودروهای زرهی جنگی منهدم شده است.

کوناشنکوف در یک نشست خبری افزود: ۱۵۴ موشک انداز مختلف، ۶۱۲ توپ صحرایی و خمپاره و ۱۳۴۳ خودروی ویژه نظامی نیز منهدم شدند.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه روزانه خود در خصوص تلفات اوکراینی طی ۲۴ ساعت گذشته، انهدام ۱۳۷ تاسیسات نظامی اوکراین از جمله نقاط دیده بانی و مراکز ارتباطی را اعلام کرد.

ایگور کوناشنکوف، سخنگوی این وزارتخانه گفت: در میان تأسیساتی که بمباران شد، دو سامانه موشکی پرتاب چندگانه، یک سامانه موشکی ضد هوایی، ۸ انبار موشک حاوی سلاح و مهمات توپخانه و ۱۰۱ محل نگهداری تجهیزات نظامی بود.

وزارت دفاع روسیه همچنین تاکید کرد که دولت کی یف به طور رسمی کنترل ۱۰ روستا را ظرف یک روز از دست دادند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SS IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    1 0
    اینا آمار خسارات هست نه تلفات
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      تلفات از طرف اوکراین دادا...
    • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۷
      0 0
      تلفات هم جانی است هم تلفات نظامی...البته خسارات جنگی خیلی بکار نمیره... ولی باشه تو درست میگی بابا.
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    روسیه باید رودخانه تریور را دور زده و شهر ژیتومیر در غرب کیف و بوریس پیل در شرق کیف و واسیلکیو در جنوب کیف را تصرف و اینچنین کیف را محاصره نمایند تا راه برای محاصره کامل و سقوط شهر کیف فراهم شود
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    روسیه طرح اولش تسلیم سیاسی کیف است طرح دومش تصرف نظامی کیف در صورت شکست دو طرح اول و دوم طرح سومش اشغال همین 5 استان 1- کیف 2- سومی 3-خارکیف 4- ماریوپول 5- خرسون و در نهایت میکولایف و جدا نمودن آن بمانند دونتسک و لوهانسک برای مدت 10 سال و دمیدن آتش ملی گرایی روسی در روس زبان های خاک اوکراین و ایجاد اوکراین شرقی و نابودی اوکراین از صفحه جغرافیا می باشد زمان هم به نفع غرب پیش نمی رود البته اوکراین غربی را هم راحت نخواهد گذاشت و این منطقه هم بمانند یا بصورت فدراسیون باعث رنج اوکراینی ها خواهد شد مثل عراق و کردها و یا بصورت کره شمالی و جنوبی جدا از هم زندگی خواهند کرد
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۳
    0 0
    روسیه بجای حمله به مراکز تجمع ارتش اوکراین به کارخانجات تولید تسلیحات حمله می کند معلوم است روسیه دنبال خلع سلاح اوکراین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس