رییسی به دو قطبی‌ها بی‌اعتنا است/ رییس‌جمهور منادی وحدت سیاسی

عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: باور پذیر است که رییسی منادی استفاده از ظرفیت های انسانی وهمه ظرفیت های کشور فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی باشد.

به گزارش مشرق، محمد علی وکیلی در مورد صدور پیام  رئیس جمهور  از مسجد جامع خرمشهر گفت: این اقدام یک کار نمادین در ابتدای سال ودر شروع قرن جدید است، ابلاغ پیام نوروزی از مسجدی که به نماد مقاومت ملت ایران تبدیل گشته است، مُهر تاییدی  بر لزوم تداوم مقاومت ملت ایران است.

ابلاغ پیام رئیس جمهور از مسجد خرمشهر نمایانگر لزوم تداوم مقاومت ملت ایران است

فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان اینکه  ریتم دولت جدید ریتم مقاومت است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی در اتمسفر مقاومت و با تاکید بر داشته‌های خود قرن جدید را شروع کرده است‌.

رئیسی با روحیه جوانمردی دنبال مقصر برای مشکلات کشور نیست

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اشاره به پیام نوروزی رئیس جمهور در اتکا به ظرفیت‌های کشور تصریح کرد: روحیه جوانمردی از امتیازات رئیسی است. ایشان مشکلات کشور را به دولت پیشین ومقصر نمایی گذشته متصل نمی‌کنند، که نشان‌دهنده اخلاق مداری ایشان و تکیه بر فضایل اخلاقی است و نگاه رئیس جمهور رو به جلو است و کمتر به گذشته بر می‌گردد.

نماینده سابق مردم تهران اضافه کرد: گذشته گرایی و مقصر نمایی گذشتگان در تاریخ لطمات زیادی به ملت ایران وارد کرده است وسرمایه‌های زیادی را به باد داد و الفت را در بین نیروهای انقلاب کم و کینه را بین رقیبان تقویت می‌کند.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: یکی از خصلت‌های رئیسی این است که به خاطر روحیه اخلاق مداری که دارد نفرت و کینه در بین رقیبان ایجاد نمی‌کند.

مدیر مسئول روزنامه ابتکار با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر دور شدن از فضای دوقطبی در کشور گفت: یکی از آسیب‌های موجود دوقطبی سازی همه  مسائل کشور است.

وی ادامه داد: متاسفانه در سال‌های اخیر این دو قطبی سازی به منافع ملی هم رسید و در حوزه مقاومت، استکبار ستیزی، وحدت ملی، اقوام و تا مسائل خرد دیگری که در درون کشور وجود دارد، ادامه یافت.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد:  همواره این دوقطبی سازی ها کشور را تقسیم کرده وظرفیت‌های کشور را کاهش می‌دهد، انرژی کشور در این دوقطبی‌ها توزیع شده و موجبات شکل گیری تقسیم بندی‌های حق وباطل وسیاه سفید ایجاد می‌شود.

وکیلی بیان اینکه از امتیازات آقای رئیسی  دور شدن از فضای دوقطبی در کشور است، گفت:  این انتطار از ایشان وجود داشت که با تشکیل یک دولت فرا تیم‌ها  وفرا جریان‌ها در حقیقت گام عملی در ابطال این دوقطبی ها بردارد.

وی افزود: امیدواریم در رویکرد دولت سیزدهم شاهد بی اعتنایی به این دوقطبی‌ها باشیم. کشور اینگونه وارد همگرایی می‌شود، تا زمانی که توان مدیریتی کشور صرف دوقطبی‌های کاذب شود، هیچوقت به طرف همگرایی حرکت نخواهیم کرد.

رئیسی به دو قطبی‌ها بی‌اعتنا و دنبال همگرایی و انسجام ملی است

این فعال سیاسی اصلاح طلب تصریح کرد:  تاکید رییس جمهور در پیام نوروزی بر مخالفت با دو قطبی‌ها نمایانگر هدف ایشان در بی اعتنایی به دوقطبی‌ها و هدایت کشور به طرف همگرایی وانسجام ملی است.

وکیلی تاکید کرد: البته معتقدم که در آرایش مدیرتی دولت نیز باید این هدف محقق شود و دولت  اقای رئیسی به هیچ وجه تحت تاثیر دوقطبی‌های مرسوم سیاسی  و آرایش تیمی نباشد و این امر کمک می کند که اراده آقای رئیسی در شخص ایشان محصور نماند و به اراده جمعی دولت رییسی  تقسیم شود.

رییس جمهور در پیام‌ها و سخنرانی‌هایش امید به آینده را ترسیم و تقویت می‌کند

وکیلی تاکید کرد: یکی از امتیازات سخنرانی‌ها و پیام‌های رئیس جمهور این است که امید به آینده را تقویت می‌کند، پیام‌های رییسی در مدتی که در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفته به گونه‌ای است که امید به آینده را تقویت  و ترسیم می‌کند و با امید به ظرفیت‌های کشور تکیه می‌کند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور در اولین پیام نوروزی هم مجددا بر امید با آینده تاکید کرده و اعلام نمود که به ظرفیت‌های کشور امیدوار است و به حل مشکلات کشور درچاچوب ظرفیت‌های موجود ایمان دارد  و به حل معضلات کشور امیدوار است. واین بسیار مهم است.

فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار داشت: در گذشته برخی مسئولان را می دیدیم که بسیار از مردم نا امیدتر بودند، تا جایی که این نا امیدی از سطوح  قدرت به سطوح اجتماعی منتقل می‌شد اما با روی کار آمدن دولت آیت الله رییسی، مسئولان امیدوارند و این امیدواری به مرور به بدنه اجتماعی منتقل می‌شود.

عضو فراکسیون امید مجلس دهم با اشاره به تلاش رئیسی برای دعوت از جناح ها برای کمک به حل مشکلات کشور گفت: کشور گرفتار اَبَر چالش هااست و امکان حل این اَبَر چالش‌ها با کمک یک جناح سیاسی وجود ندارد.

رئیسی منادی استفاده از همه ظرفیت‌های انسانی کشور فارغ از جهت گیری‌های سیاسی است

وکیلی با بیان اینکه انتظار ما این بود ک یک اَبَر دولت شکل بگیرد، اظهار داشت: روسای دولت‌های پیشین نیز خواستار این اقدام بودند  اما به آنها نمی امد ولی این  کار به آقای رئیسی می‌اید که منادی استفاده از ظرفیت همه جریانات سیاسی کشور باشد وباور پذیر است که ایشان منادی استفاده از ظرفیت های انسانی وهمه ظرفیت های کشور  فارغ از جهت گیری های سیاسی باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    2 9
    اصلاح طلبان میانه روهمیشه مظلوم اند؛همچون اصولگرایان میانه رو؛تندروهای هردوگروه پدرمملکت رودرآوردن!
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 1
      اذعانی از سر ناچاری وقتی که نمی شود حقایق و واقعیت ها را کتمان کرد!!!!
  • حیدری IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 0
    چه عجب از این‌جماعت یه منصف هم‌پیدا شد
    • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      اذعانی از سر ناچاری وقتی که نمی شود حقایق و واقعیت ها را کتمان کرد!!!!
    • US ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      روزش که برسه میره رو تنظیمات کارخونه. سال 1404 می بینی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    4 0
    با این وجود چون بقای شما افسادطلبان در ساخت دوقطبی های کاذب و تخریب دولت رئیسی است به این رفتارهای پلید همچنان ادامه می دهید
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    3 0
    آقای وکیلی از اینکه به تمجید از برخی اقدامات مفید آقای رئیسی پرداختید تشکر می کنم ولی بدانید آقای رئیسی یک ویژه گی مهم هم دارند و آک اینکه ایشان فریب نخواهند خورد .
  • روشن IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    3 1
    یکی از سرمایه های کشور استفاده اشتباه مدیران است. به شرطی که درست به آن پرداخته شود. این تحلیل ایشان مغایر منش آقای رئیسی است. چرا چون متهم نکردن علنی یا لفظی دلیل بر درست بودن منش دولت گذشته نیست بلکه حرکت درست با استفاده از ناکامی‌های سهوی و عمدی آن دولت قبلی یا قبلی تر است. خلاصه سبب بروز مشکلات امروز محصول سوء تدبیر گذشته است و یک نمونه آن اعتماد به غربی ها و دشمن شماره یک ملت ایران آمریکاست. پس نپرداختن علنی به ضعف دولت قبلی نشانه درستی کار آن دولت نیست بلکه رسم مروت است که متأسفانه بسیاری از جریانات اصلاح طلب ندارند.
  • علی IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    اصلاحطلبان منافع حزبی و شخصی خود را در نابودی زندگی مردم و وابستگی به غرب می دانند.
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 1
    و البته مردم هم به رییسی بی اعتنا هستند شاهد ماجرا 20 درصد رایی است که به سبدرییسی ریخته شد.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    نباید گول خورد رییس دولت قبل باید محاکمه و مجازات شود.
  • Mohammad IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 1
    ما رییی جمهور خوب نداریم ما فقط بد و بدتر داریم و باید قبول کرد هر دوره بدتر از دوره قبل بود وضعیت اقتصادی بسیار بدتر شده و اشتباعات رییس جمهور قبلب اصلاح نشده مثل افزایش چند برابر مسکن و هزارن ویز دیگر
    • روشن IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
      0 0
      اینطور نوشتن با کدام منطق و معیار است؟ دولت آقای رئیسی مرداد ۱۴۰۰ اومده روی کار و خرابکاری زلزله ۸ ریشتری ( ۸ سال ادامه دولت اصلاحات) را چند ماهه دارن آواربرداری می‌کنند. و حداقل آواربرداری اینهمه آسیب دو سال وقت میخواهد. اما مطمئن باش که این دولت برخواسته از رای ملت به کوری چشم دشمنان امید واقعی را بار دیگر با تلاش و وحدت به ایران اسلامی عزیز برمیگرداند. ان شاءالله
  • محمد IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۲
    0 0
    یعنی چه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس