آیت‌الله رئیسی از شرکت فولاد جهان‌آرا اروند بازدید کرد/ ظرفیت نیروهای بومی در استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد

آیت‌الله رئیسی از سایت شرکت فولاد جهان‌آرا اروند بازدید کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله رئیسی امروز به‌همراه استاندار خوزستان و نماینده ولی فقیه در استان از سایت شرکت فولاد جهان‌آرا اروند بازدید کرد.

رییسی  در جمع کارگران فولاد جهان آرا خرمشهر ایجاد شغل را مسئولیتی مهم برعهده دولت، دستگاه‌ها، کارآفرینان و سرمایه‌گزاران دانست و  اظهار داشت:  با تمام توان و همگرایی و همت دستگاه‌های اجرایی از پس این مسئولیت بر خواهیم آمد.

بیشتر بخوانید:

سومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان خوزستان +عکس

رئیس جمهور با اشاره به رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر در ۸ سال جنگ تحمیلی عنوان داشت: رشادت‌های مردم آبادان و خرمشهر از حافظه ملت ایران پاک نخواهد شد، مردم خوزستان به گردن کشور حق دارند و شجاعت آن‌ها در دنیا زبانزد است به همین دلیل دوران مقدس، شهدا و ایستادگی مردم در برابر دشمن نباید از یاد برود.

 رئیسی در خصوص بهره‌برداری از فاز دوم این شرکت تصریح کرد: با بهره برداری از فاز دوم شرکت فولاد جهان آرای خرمشهر در آینده‌ای نزدیک ۲ هزار و ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر غیرمستقیم مشغول به کار خواهند شد. 

ظرفیت نیروهای بومی در استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد

وی در پایان با اشاره به وجود نیروهای بومی در خوزستان گفت:در استان خوزستان نیروهای بسیار خوب و حرفه‌ای وجود و  بومی گزینی در استخدام‌ها باید رعایت شود.

ظرفیت نیروهای بومی در استان خوزستان مورد توجه قرار گیرد

شرکت فولاد جهان‌آرا اروند در سال ۱۳۹۳ در زمینه طراحی، تجهیز، احداث و بهره‌برداری از کارخانه‌جات تولید فلزات تأسیس شد و در زمان حاضر به یکی از کارخانه‌جات مطرح در این حوزه تبدیل گشته است.

این مجتمع با حجم سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰هزار میلیارد ریال در زمینی به‌مساحت ۳۸۰ هکتار در شهرک صنعتی خرمشهر احداث شده است.

در فاز نخست کارخانه فولاد جهان‌آرا اروند ۸هزار نفر به‌صورت مستقیم و ۳۵۰۰ نفر به‌صورت غیرمستقیم اشتغال یافته‌اند، سرمایه‌گذاری این واحد صنعتی معادل ۶هزار میلیارد تومان برای هر فاز است و اکنون در فاز نخست شاهد فعالیت کارخانه هستیم.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
    0 0
    بومی گزینی یعنی نیروی کار متخصص فقط از همان شهر و استان باشد ؟ آیا در شهر تهران یا کرج هم چنین سیاستی رو اجرا کردید و یا میکنید ؟ اکثریت کارمندان ادارات دولتی تهران و کرج از هم میهنان ما از سراسر ایران از شهرها و استان های مختلف کشور هستند ! نمی‌شود که یک بوم و دو هوا اجرا کنیم ! هر ایرانی متخصص یا حتی غیر متخصص باید بتواند در هر شهر یا استانی از ایران عزیز مشغول به کار و زندگی شود و این حق طبیعی هر ایرانی است ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس