پاتریوت - نمایه

یک نشریه آمریکایی گزارش داد که آمریکا ماه گذشته سامانه‌های ضد موشک پاتریوت به عربستان ارسال کرده است.

به گزارش مشرق، نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال گزارش داد آمریکا سامانه‌های ضد موشک پاتریوت به عربستان ارسال کرده است. این محموله تسلیحاتی ماه گذشته و بعد از اینکه ارتش عربستان سعودی خواستار سلاح برای مقابله با حملات پهپادی و موشکی نیروهای انصارالله یمن شد برای سعودی‌ها ارسال شد.

وال استریت ژورنال همچنین به نقل از یک مقام آمریکایی اعلام کرد واشنگتن امیدوار است که عربستان تولید نفت خود را برای تعدیل افزایش قیمت سوخت افزایش دهد.

ساعاتی پیش شبکه خبری المیادین گزارش داد، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی در پاسخ به ادامه محاصره و تجاوزات، مرحله دوم عملیات نظامی خود را آغاز کردند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بیانیه «شماره ۲» خود درباره حملات پهپادی و موشکی یمن به تأسیسات نفتی شرکت «آرامکوی عربستان»، گفت: «عملیات نظامی، تأسیسات آرامکو در جده را هدف قرار داد و در این عملیات از موشک‌های قدس ۲ استفاده شد.»

 منابع خبری بر شکست آشکار سامانه‌های پدافند هوایی «پاتریوت» آمریکا در عربستان در بحبوحه هدف قرار دادن پالایشگاه‌های نفت در آرامکوی عربستان از سوی نیروهای یمنی تاکید کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    حقوق مزدوران رژیم صهیونیستی را باید شیخ نشینآن خلیج فارس ،پرداخت کنند. چندین سال است که این روند ادامه دارد
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
      0 0
      خبر حقوق مزدورانی که می فرمایید رو آمریکا پرداخت می‌کنه نه سعودی ها .
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۱
    0 0
    آره نفت تولید کن بریز تو حلقوم امریکایی ها، خاک بر سرت سعودی! بدبخت. تا پاتریوت بهم ندید، تولید نفت رو افزایش نمیدم؛ سطح سیاست ورزی و منافع گرایی عربستان در حد کودکان پیش دبستانی. منتظر حملات وسیع تر در جبهه یمن هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس