قالیباف نمایه

رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز گفت: تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به روسای مجالس کشورهای حوزه تمدنی نوروز شامل تاجیکستان، آذربایجان، ترکیه، عراق، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید باستانی نوروز ۱۴۰۱ را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام رئیس مجلس به شرح ذیل است:

سلام علیکم؛

مایلم فرا رسیدن فصل بهار و جشن باستانی نوروز را به جنابعالی و همکاران محترمتان در پارلمان صمیمانه تبریک و شادباش گویم.

بهار آغاز زایش دوباره طبیعت، فصل شکوفایی، تازگی و طراوت است. عید نوروز به عنوان یادگار فرهنگی غنی و کهن، نمادِ دوستی، مهرورزی و همدلی می‎باشد. امید است سال پیش‌‎رو؛ برای همه ملت‎ها سالی سرشار از صلح، آرامش و امنیت پایدار باشد.

عالیجناب؛ جهان امروز بیش از هر زمانی به گفتگو، همکاری و تعامل میان ملت‎ها و نخبگان جوامع گوناگون نیاز دارد. در این میان تقویت مراودات میان پارلمان‎ها به عنوان نمایندگان ملت‎ها نقش بسزایی در ایجاد صلح و آرامش و ثبات پایدار در جهان معاصر دارد.

با اغتنام از فرصت، بر آمادگی مجلس شورای اسلامی برای ارتقاء سطح مناسبات دوستانه فیمابین تأکید می‎نمایم.

در پایان برای جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان سربلندی، بهروزی روز افزون و برای مردم کشورتان سالی همراه با برکت و پیشرفت آرزومندم.

همچنین رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی فرا رسیدن سال نو را به مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام محمدباقر قالیباف به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سال ۱۴۰۱ را به تمامی مردم عزیز و دوست داشتنی، بویژه خانواده های معظم شهدا عرض تبریک و تهنیت دارم، انشاء‌الله سالی پر از مهربانی،  دوستی، موفقیت  و سلامتی برای همه شما عزیزان باشد.

در سالی که گذشت در مجلس شورای اسلامی، همه تلاش بنده و همکارانم این بود که مناطق محروم را در بحث محرومیت زدایی و اشتغالزایی در اولویت قرار دهیم، البته همین سیاست را در سال جدید در دستور کار داریم اما در اولویت این گونه عمل کردیم که بتوانیم اعتبارات پارسال را در سال جاری به بیش از سه برابر برای مردم عزیزمان در مناطق محروم افزایش دهیم.

البته ما در سال جاری برنامه هفتم توسعه را نیز داریم، انشاءالله در این برنامه اولویت ما این است که بتوانیم از درآمدهایی که از محل انفال، نفت و معادن هست را به زیرساخت‌ها اولویت دهیم و هزینه‌های جاری را با یک اصلاح ساختاری که امسال نیز این کار را انجام دادیم از طریق درآمدهای حوزه مالیات، گمرک و دارایی‌های غیر مولد متمرکز کنیم. انشالله در قرن جدید و آغاز امسال که آغاز قرن نو هست، بتوانیم با اصلاح امور در مملکتداری، در حقیقت با یک حکمرانی نو بتوانیم این تحول و پیشرفت را برای ایران عزیز مدنظر داشته باشیم و به عمل تبدیل کنیم.

ما باید قرن نو را با حکمرانی نو آغاز کنیم، بار دیگر این سال نو و آغاز قرن نو را به همه شما عزیزان تبریک و تهنیت می گویم و برای شما عزیزان آرزوی سلامتی توأم با شادابی و نشاط و عاقبت به خیری از خداوند بزرگ مسئلت دارم، سال نو مبارک.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس